  • Data: 2009-03-04 17:33:29
    Temat: Re: Sprzedaz przedmiotu
    Od: "aari^^^" <a...@t...email.is.invalid.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 03 Mar 2009 20:14:08 +0100, kuba powiedział:

    > Hehe, nie wiem, pewnie zapakować przy dwóch świadkach :) Ciężar dowodu
    > spoczywa na tym, kto wysuwa roszczenie (czyli na kupującym w tym
    > przypadku), a dowody sąd ocenia według swojego uznania.

    Ano właśnie.
    Więc jako sprzedający chciałbym mieć możliwość zabezpieczyć sobie dowód
    swojej niewinności - i tutaj pozostaje pytanie jak to zrobić?

    Gdy coś kupuję staram się rozpakować paczkę przy kurierze/listonoszu, aby w
    razie czego potwierdził, co zawierała. Acz kurier/listonosz może być
    częścią spisku (a myślę, że sąd w razie czego jednak uzna go za osobę
    wiarygodną).

    Może trzeba to FUTnąć na jakieś alt.pl.allegro? :)

    --
    Bright light is the end
    of the black light district.