  • 1. Data: 2002-11-15 08:32:19
    Temat: Sprzeciw od wyroku zaocznego
    Od: "philly" <s...@a...net>

    Witam!

    Mam dwa pytania:
    1) czy sprzeciw od wyroku zaocznego wydanego przez sąd II instancji należy
    złożyć na sądowym formularzu?

    2) jaki opłaty sądowe muszę ponieść przy wniosku o przywrócenie terminu oraz
    przy ww. sprzeciwie od wyroku zaocznego?

    Z góry dziękuję za informację
    philly

  • 2. Data: 2002-11-15 22:06:06
    Temat: Re: Sprzeciw od wyroku zaocznego
    Od: "Krzych" <k...@o...pl>

    > 1) czy sprzeciw od wyroku zaocznego wydanego przez sąd II instancji należy
    > złożyć na sądowym formularzu?

    Sąd II instancji nie wydaje wyroków zaocznych. Wyroki sądu II instancji są
    prawomocne i nie przysługują od nich zwyczajne środki odwoławcze.

    Krzych

  • 3. Data: 2002-11-15 22:29:03
    Temat: Odp: Sprzeciw od wyroku zaocznego
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik philly <s...@a...net> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:ar32bq$40b$...@o...ict.pwr.wroc.pl...
> [...]
    oraz
    > przy ww. sprzeciwie od wyroku zaocznego?

    wniosek o przywrócenie terminu do złożenia sprzeciwu składa się równocześnie
    ze sprzeciwem...
    oplata od sprzeciwu wynosi połowe zasądzonych kosztów ale należy poczekać na
    decyzje czy przywrócono termin i sąd wezwie o opłatę ,która należy uiscic w
    term. 7 dni od dnia otrzymania wezwania...

    Sandra

  • 4. Data: 2002-11-15 22:43:33
    Od: Kamil Golaszewski <k...@p...onet.pl>

    Sandra napisa_(a):

> [...]
    > decyzje czy przywrócono termin i sąd wezwie o opłatę ,która należy uiscic w
    > term. 7 dni od dnia otrzymania wezwania...

    ja zauważył Krzych - wyrok zaoczny i sprzeciw w II instancji?

    KG

  • 5. Data: 2002-11-15 23:54:45
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Kamil Golaszewski <k...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych

    > ja zauważył Krzych - wyrok zaoczny i sprzeciw w II instancji?
    '
    Krzych zauważył bardzo dobrze i nie widziałam potrzeby w poprawianiu jego
    informacji :P

    Sandra

  • 6. Data: 2002-11-16 08:54:55
    Od: Kamil Golaszewski <k...@p...onet.pl>

    Sandra napisa_(a):

> [...]
    > '
    > Krzych zauważył bardzo dobrze i nie widziałam potrzeby w poprawianiu jego

    to dlaczego udzielasz informacji jaką opłatę ma wnieść wnosząc sprzeciw
    od niego? :)

    KG

  • 7. Data: 2002-11-16 17:17:24
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Kamil Golaszewski <k...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:3...@p...onet.pl...
    > to dlaczego udzielasz informacji jaką opłatę ma wnieść wnosząc sprzeciw
    > od niego? :)

    ok:-) masz racje nie powinnam ,ciagle mysle o swojej działce i stad wybiegam
    z inf. hmm

    postaram sie być powściągliwą :P

    Sandra