  • 1. Data: 2002-11-15 08:33:59
    Temat: zmiana kodu pocztowego a dokumenty
    Od: "Hania" <n...@N...gazeta.pl>

    Witam.
    W czerwcu odebraliśmy nowe mieszkanie i zameldowaliśmy się w nim. Wiązało się
    to również ze zmianą dokumentów, czyli dowodu osobistego i prawa jazdy.
    Niedawno okazało sie, że został zmieniony kod pocztowy dla naszej ulicy. Czy
    znowu musimy zmieniac dokumenty, bo przecież w nowym dowodzie jest wpisany
    kod pocztowy, ktory jest teraz niezgodny ze stanem faktycznym.

    Hania

  • 2. Data: 2002-11-15 10:18:14
    Temat: Re: zmiana kodu pocztowego a dokumenty
    Od: "Dominik Jan Domin" <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Hania" <n...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > znowu musimy zmieniac dokumenty, bo przecież w nowym dowodzie jest wpisany
    > kod pocztowy, ktory jest teraz niezgodny ze stanem faktycznym.

    Tak, musicie zmienić dokumenty, w których jest wpisany kod pocztowy.
    Jednakże ponieważ jest to zmiana urzędowa - nie ponosicie kosztów nowego
    dowodu osobistego.

    Dominik Jan Domin

  • 3. Data: 2002-11-15 10:19:11
    Od: "Marras" <m...@i...pl>

> [...]
    > znowu musimy zmieniac dokumenty, bo przecież w nowym dowodzie jest wpisany
    > kod pocztowy, ktory jest teraz niezgodny ze stanem faktycznym.

    Po prostu tak.
    Pozdrawiam,
    Marek
    http://www.gazeta.pl/usenet/

  • 4. Data: 2002-11-15 22:13:42
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Dominik Jan Domin" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Tak, musicie zmienić dokumenty, w których jest wpisany kod pocztowy.
    > Jednakże ponieważ jest to zmiana urzędowa - nie ponosicie kosztów nowego
    > dowodu osobistego.

    To "kod pocztowy" jest "urzędowy"? A ja glupi myslalem, ze to tylko cyferki,
    ktore Poczcie Polskiej ulatwiaja dostarczanie korespondencji.

    Pozdrawiam,
    Karol

  • 5. Data: 2002-11-15 23:09:27
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Fri, 15 Nov 2002, Karol wrote:

> [...]
    >+ To "kod pocztowy" jest "urzędowy"? A ja glupi myslalem, ze to tylko cyferki,
    >+ ktore Poczcie Polskiej ulatwiaja dostarczanie korespondencji.

    A PP nie jest przypadkiem "urzedem" ? To skąd prawo do
    stemplowania "urzędową pieczęcią" np. znaczków skarbowych
    albo weksli oraz "urzędowości" terminu nadania
    (*wyłącznie* przez PP, np. u kuriera "urzędowo" liczy
    się tylko termin *dostarczenia*) ? ;)

    Pozdrowienia, Gotfryd
    (ciekaw czy go ktoś obtenteguje :))

  • 6. Data: 2002-11-15 23:18:56
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    napisał w wiadomości
    tanpol.com.pl...

> [...]
    > albo weksli oraz "urzędowości" terminu nadania
    > (*wyłącznie* przez PP, np. u kuriera "urzędowo" liczy

    Ja tam nie wiem czy to jest Poczta Polska SA czy tez PPUP Poczta Polska.
    Wyczytalem tylko ostatnio, ze "kody pocztowe" przydzielane sa wewnetrznym
    rozporzadzeniem Poczty Polskiej.
    Dlatego interesuje mnie czy pojecie "kod pocztowy" (jako integralna czesc
    skladowa adresu) zostalo gdzies ustawowo zapisane.
    Owszem widzialem druki "podatkowe" gdzie w rubrykach sa "kody pocztowe" ale
    nie pamietam zadnego zapisu z ustaw podatkowych nakazujacych aktualizacje
    dokumentow (np. druki NIP) w przypadku zmiany kodu pocztowego.

    Pozdrawiam,
    Karol