  • 1. Data: 2007-02-27 20:14:37
    Temat: Sprawa o podział majątku dorobkowego
    Od: qwertzu <q...@o...pl>

    Witam,
    mam dość konkretne pytanie w dot. członka rodziny.

    Kilka lat po sprawie rozwodowej jedno z małżonków składa wniosek
    o podział majątku. Jako, że wycena wartości majątku (dom) jest wzięta z
    kosmosu (wyższa, niż rynkowa), jaka jest możliwość szybkiego
    przeprowadzenia sprawy w ten sposób:

    drugi małżonek przyjmuje warunki, a sąd nakazuje wnioskodawcy spłacić
    byłego małżonka. Jak się ma do tego ew. rozliczenie darowizny od
    rodziców jednego z współmałżonków przeznaczonej na zakup domu (darowizna
    potwierdzona notarialnie)?

    Pozdr.
    qwertzu

  • 2. Data: 2007-02-28 00:10:14
    Temat: Re: Sprawa o podział majątku dorobkowego
    Od: animka <a...@n...ma.wp.pl>

    qwertzu napisał(a):
    > Witam,
    > mam dość konkretne pytanie w dot. członka rodziny.
    >
    > Kilka lat po sprawie rozwodowej jedno z małżonków składa wniosek
    > o podział majątku.

    Chyba tylko do pól roku po rozwodzie można takie sprawy zakładać.

    --
    animka

  • 3. Data: 2007-02-28 05:22:10
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    animka napisał(a):
    > Chyba tylko do pól roku po rozwodzie można takie sprawy zakładać.

    3 dni

    KG

  • 4. Data: 2007-02-28 07:41:35
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: kam [Wed, 28 Feb 2007 06:22:10 +0100]:

    > 3 dni

    Hm?
    Poważnie sprawę o podział majątku można założyć do 3 dni (!)
    po uprawomocnieniu rozwodu? Jakaś podstawa prawna, bo trochę
    bardzo solidnie mnie to zaskoczyło?...

    Kira

    --
    /(o\ ~ GG: 574988 ~ http://cyber-girl.net ~
    \o)/ +75$ * mSpam * dorób 100 * KseroToZero