  • 1. Data: 2007-02-27 19:31:45
    Temat: Komornicze opłty egzekucyjne
    Od: "Greg" <h...@p...pl>

    Witam
    Mam pytanie. Mam do czynienia z komornikiem :( za opóżnienia w płaceniu
    alimentów.
    Komornik co miesiąc nalicza mi swą " dolę" w kwocie ok. 90 zł. Ja płacąc
    alimenty przelewam pieniądze na konto byłej żony, z pominięciem komornika.
    Moja ex nigdy dobrowolnie nie "zdejmie" ze mnie komorniczego jarzma. Czy
    komornik ma prawo do pobierania tej opłaty, jeżeli fizycznie nie
    przyczynił się do ściągnięcia alimentów ?
    Czy zaprzestanie naliczania opłaty egzekucyjnej, mimo regulowania przeze
    mnie alimentów, uzależnione jest tylko od dobrej woli, a raczej jej braku
    przez ex ?
    Czy to znaczy że do końca trwania okresu alimentacyjnego muszę dodatkowo
    płacić działkę komornikowi ?

    Z góry dziękuję za odpowiedzi

    Greg

  • 2. Data: 2007-02-28 07:09:26
    Temat: Re: Komornicze opłty egzekucyjne
    Od: "Qbek" <q...@w...pl>

    Jak najbardziej ma prawo pobrać.

  • 3. Data: 2007-02-28 17:58:51
    Od: "czar" <c...@w...wp.pl>

    ciach
    mozesz wpłacic komornikowi kaucje/zabezpieczenie
    tez przez to przechodziłem
    jeśli dobrze pamietam 5-cio krotność zajęć stałych
    wtedy musi odpuścić
    sami o tym nie mówia bo pieniązki im uciekaja