  • 11. Data: 2004-04-22 18:22:53
    Temat: Re: Sprawa cywilna
    Od: "wowka" <w...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Falkenstein" <No_priv@Just_pub.pl> napisał w wiadomości
    news:c68q7a$7tp$1@inews.gazeta.pl...

    > Którzy przacownicy? Nigdy nie słyszałem, aby ktoś w sądzie mówił do sędzi
    > "sędzino" (chociaż sporo z nich to akurat są także "sędziny")

    no pewnie , że nie wszyscy, a nawet mniejszosć. mam na myśli obsługę +
    sekretarzy. Wiadomo, że bezpośrednio do sędzi nie mówią "sędzino" tylko
    "pani sędzio", ale zdarza sie, że na centarli telefonicznej sądu babka mówi:
    "sędzina kowalska poszła już do domu" albo w sekretariacie "klauzula gotowa
    tylko sędzina jeszcze nie podpisała".

    wowka

  • 12. Data: 2004-04-22 18:25:26
    Od: "wowka" <w...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "marys" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Lat mam wystarczajaco ale mimo to jestem nie mile widziany. Co do jawnosci
    > to oczywiście że jest jawna ale jak to w naszym kraju bywa prawo swoje a
    > ludzie swoje

    a moze próbujesz wejść na jakieś niejawne, nie spotkałem się z przypadkiem
    żeby sędzia wyrzucał kogoś z sali albo wogóle nie zezwalał mu na wejscie.

    wowka

  • 13. Data: 2004-04-22 20:22:40
    Od: "Falkenstein" <No_priv@Just_pub.pl>

    wowka wrote:
> [...]
    > sądu babka mówi: "sędzina kowalska poszła już do domu" albo w
    > sekretariacie "klauzula gotowa tylko sędzina jeszcze nie podpisała".

    chciałbym zwrócić uwagę, że łatwiej mówi się sę-dzia niż sę-dzi-na
    --
    Falkenstein
    Oderint dum metuant

  • 14. Data: 2004-04-22 20:23:27
    Od: "Falkenstein" <No_priv@Just_pub.pl>

    wowka wrote:
> [...]
    >
    > a moze próbujesz wejść na jakieś niejawne, nie spotkałem się z
    > przypadkiem żeby sędzia wyrzucał kogoś z sali albo wogóle nie

    Zdarza się, gdy sala jest mała.

    --
    Falkenstein
    Oderint dum metuant

  • 15. Data: 2004-04-22 20:30:12
    Od: "wowka" <w...@p...gazeta.pl>

    > Zdarza się, gdy sala jest mała.

    no fakt, masz racje, z tym, że raczej na bieżące codzienne sprawy za wile
    publiki nie przychodzi, w zasadzie wogóle nikt nie przychodzi więc dziwi
    mnie zachowanie tej sędzi.

    wowka

  • 16. Data: 2004-04-24 18:00:40
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

> [...]
    > to oczywiście że jest jawna ale jak to w naszym kraju bywa prawo swoje a

    Hm, wchodzisz na jawną sprawę, mówisz, że jesteś publicznośći i Cię
    wypraszają?? To musiałeś fest podpaść ;]

    --
    Pozdrawiam,
    Washko