  • 1. Data: 2004-04-22 11:49:59
    Temat: Sprawa cywilna
    Od: "marys" <m...@p...onet.pl>

    Dzień Dobry
    Mam pytanie odnośnie sprawy cywilnej.
    Jak ona przebiega ?
    Czy możecie podesłąć mi jakiś link na ten temat ?
    Chodzi o całą procedure. Wiem że najpierw jest wywołanie stron a potem ?
    Pozdrawiam
    Ps. Mam taką prace do napisania a sędzina czy sędzia cały czas nie pozwala
    mi wejść na sprawę.

  • 2. Data: 2004-04-22 13:00:02
    Temat: Re: Sprawa cywilna
    Od: " Iwa" <p...@g...pl>

    Witam,
    o przebiegu sprawy można poczytać w kodeksie postępowania cywilnego.
    np. tutaj:
    http://www.polskieustawy.com/act_index.php?
    logic=&dzur=1964&dzup=296&SearchExp=&SearchExp2=

  • 3. Data: 2004-04-22 13:47:58
    Od: "Falkenstein" <No_priv@Just_pub.pl>

    Iwa wrote:
> [...]
    > np. tutaj:
    > http://www.polskieustawy.com/act_index.php?
    > logic=&dzur=1964&dzup=296&SearchExp=&SearchExp2=

    A dokładniej mozna tam wyczytać jak teoretycznie powina wyglądać sprawa :-)
    bo realia czasami się różnią. Np w kodeksie nie znajdzie się metody sądzenia
    o nazwie "sąd polowy" - powodowie w 5 kolejnych sprawach na salę, dwa słowa
    od każdego, potem won i za 15 minut wyroki.

    --
    Falkenstein
    Oderint dum metuant

  • 4. Data: 2004-04-22 14:37:32
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    marys wrote:

    > Ps. Mam taką prace do napisania a sędzina czy sędzia cały czas nie
    > pozwala mi wejść na sprawę.

    ps. wiesz kto to jest sędzina? ;-)

    --
    Pozdro
    Massai

  • 5. Data: 2004-04-22 15:01:40
    Od: "Beata " <b...@g...pl>

    marys <m...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Ps. Mam taką prace do napisania a sędzina czy sędzia cały czas nie pozwala
    > mi wejść na sprawę.

    Ja mam inne, ale ważne pytanie: ile masz lat?
    Bo rozprawy zasadniczo są jawne i na sali może przebywać osoba pełnoletnia
    jako publiczność.
    B.

  • 6. Data: 2004-04-22 15:18:54
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Massai wrote:
    > ps. wiesz kto to jest sędzina? ;-)

    kobieta sędzia

    KG

  • 7. Data: 2004-04-22 15:24:19
    Od: "wowka" <w...@p...gazeta.pl>

    > kobieta sędzia

    dawnie żona sędziego, dzisiaj nawet pracownicy w sądach mówia tak na
    kobiety-sędzie

    wowka

  • 8. Data: 2004-04-22 16:00:43
    Od: "Falkenstein" <No_priv@Just_pub.pl>

    wowka wrote:
    > Użytkownik "kam" <X#k...@w...pl.#X> napisał w wiadomości

    > dawnie żona sędziego, dzisiaj nawet pracownicy w sądach mówia tak na
    > kobiety-sędzie

    Którzy przacownicy? Nigdy nie słyszałem, aby ktoś w sądzie mówił do sędzi
    "sędzino" (chociaż sporo z nich to akurat są także "sędziny")

    --
    Falkenstein
    Oderint dum metuant

  • 9. Data: 2004-04-22 16:59:43
    Temat: Odp: Sprawa cywilna
    Od: "marys" <m...@p...onet.pl>

    Uprościłem tylko co jest mi wiadome że mija sie z prawdą ale ? Jakoś tak
    łądniej brzmi w dzisiejszych czasach :)
    Użytkownik Massai <t...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:c68lbc$g13$...@i...gazeta.pl...

  • 10. Data: 2004-04-22 17:00:45
    Od: "marys" <m...@p...onet.pl>

    Lat mam wystarczajaco ale mimo to jestem nie mile widziany. Co do jawnosci
    to oczywiście że jest jawna ale jak to w naszym kraju bywa prawo swoje a
    ludzie swoje
    Pozdrawiam
    Użytkownik Beata <b...@g...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:c68mok$8m6$...@i...gazeta.pl...