  • 1. Data: 2004-04-22 09:41:24
    Temat: eksmija
    Od: "Moni" <m...@l...de>

    czy ktos moze mi powiedziec jak to teraz wyglada przy mieszkaniu
    spoldzielczym??

    moni

  • 2. Data: 2004-04-22 09:44:47
    Temat: Re:
    Od: "Moni" <m...@l...de>

    "Moni" <m...@l...de> wrote in message
    > czy ktos moze mi powiedziec jak to teraz wyglada przy mieszkaniu
    > spoldzielczym??
    >
    > moni
    przepraszam powinno byc eksmisja

  • 3. Data: 2004-04-22 13:35:25
    Temat: Re: Re:
    Od: "wowka" <w...@p...gazeta.pl>

    Uzytkownik "Moni" <m...@l...de> napisal w wiadomosci

    > "Moni" <m...@l...de> wrote in message

    > przepraszam powinno byc eksmisja

    ale z jakiego powodu? Najczesciej przyczyna jest zaleganie z oplatami i
    czynszem, gdy spóldzielnia ma juz sadowy nakaz zaplaty to podejmuje decyzje
    o wykluczeniu z czlonkostwa (procedura i tryb zaleza czesciowo od statutu
    spóldzielni) , mozna sie od tej decyzji odwolac, jak równiez wniesc sprawe
    do sadu. Po jej uprawomocnieniu spóldzielnmia sklada pozew o eksmisje,
    stosuje sie przepisy o ochronie lokatorów (lokal socjalny, interwencja
    uboczna gminy itd.). Taka sprawa jest w zasadzie formalnoscia. Jezeli prawo
    bylo typu wlasnosciowego to sprzedaje sie je, z uzyskanej kwoty spóldzielnia
    pokrywa zaleglosc, a reszte zwraca dotychczasowemu lokatorowi. Tak w
    uproszczeniu to wszystko.

    wowka

  • 4. Data: 2004-04-23 23:16:49
    Od: "PiotrR" <wuwekNOSPAM@@@poczta.onet.pl>

> [...]
    > spóldzielni) , mozna sie od tej decyzji odwolac, jak równiez wniesc sprawe

    Bez szans na wygraną - za darmo nie wykluczają

    > do sadu. Po jej uprawomocnieniu spóldzielnmia sklada pozew o eksmisje,
    > stosuje sie przepisy o ochronie lokatorów (lokal socjalny, interwencja

    Obecnie Spółdzielnia nie ma obowiązku zapewnienia lokalu socjalnego-
    w przeciwieństwie do gminy, która powinna.

    Piotr

  • 5. Data: 2004-04-24 15:35:01
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 24 Apr 2004, it was written:
    [...]
> [...]
    >+ Obecnie Spółdzielnia nie ma obowiązku zapewnienia lokalu socjalnego-
    >+ w przeciwieństwie do gminy, która powinna.

    Ale dopóki gmina nie zapewni to lokatora "z zapewnieniem" AFAIK
    nie może wywalić na bruk. Może chcieć czynszu od gminy i chyba
    nic więcej.

    pozdrowienia, Gotfryd