  • 1. Data: 2004-04-22 09:55:49
    Temat: wynajem, dochód a renta
    Od: "loretta" <l...@p...onet.pl>

    Problem z jakim spotkała się moja sąsiadka wygląda nastepująco:
    samotna matka z dorosłym bezrobotnym synem ma działkę
    od tygodnia osoba ta ma przyznaną rentę - z powodu cięzkiego stanu zdrowia
    mają działkę, na którą znalazł się chętny i chce ją wynając
    z informacji z urzędu skarbowego włascicielka wie, że jeżeli zarobi ponad
    1.700 rocznie to renta zostanie zabrana
    żadnego innego źródła utrzymania nie mają
    matka boi się przepisać działki na syna - bo może nie zobaczyć pieniędzy
    czy jest jakiś sposób zeby ten problem rozwiązać? myslałam o jakimś
    bezpłatnym lub "lekko" płatnym użyczeniu, czy coś takiego jest możliwe?
    bardzo proszę o pomoc