  • 1. Data: 2003-09-09 08:21:10
    Temat: Spalony komputer a walka z energetyka....
    Od: "Marcin" <m...@p...onet.pl>

    Prowadze kawiarenke internetowa i kilka dni temu w wyniku braku pradu i
    pozniej kilkukrotnego wlaczania i wylaczania spalil mi sie juz 3 komputer w
    ciagu 3 miesiecy.
    Tym razem chce odzyskac odszkodowanie z energetyka.
    Ma ktos moze juz w tym doswiadczenia ?
    Pozdrawiam
    Marcin

  • 2. Data: 2003-09-09 08:35:22
    Temat: Re: Spalony komputer a walka z energetyka....
    Od: "CTM" <c...@p...pl>

> [...]
    > ciagu 3 miesiecy.
    > Tym razem chce odzyskac odszkodowanie z energetyka.

    witam,
    kup sobie podtrzymywacze napiecia.
    Alternatywa jest wykupienie opcji dostawy energii elektrycznej
    bez przerw w dostawie (to chyba osobna linia zapasowa?)
    Tak beda sie tlumaczyc.
    To tak jak z gwarantowana przepustowoscia laczy internetowych.
    Wedlug mnie jestes bez szans. Ja nie dalem rady a walczylem latami.
    Ale tez nie jestem prawnikiem.

    mimo wszystko zycze powodzenia

    --
    c...@p...pl

  • 3. Data: 2003-09-09 10:35:07
    Od: "mkarwan" <m...@n...pl>

    Użytkownik "Marcin" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    | ciagu 3 miesiecy.
    | Tym razem chce odzyskac odszkodowanie z energetyka.

    Proszę poszukać na stronach URE (Urząd Regulacji Energetyki)
    http://www.ure.gov.pl/ure0.html oraz CIRE http://www.cire.pl/.
    Proponuję uzyskać ekspertyzę z oceną, że uszkodzenie zostało spowodowane
    zbyt wysokim napięciem w sieci, bo to było prawdopodobnie przyczyną
    uszkodzenia komputera.
    Proszę na wszelki wypadek sprawdzić u właściciela obiektu, czy przypadkiem
    to on nie dokonywał jakiś przełączeń, a nie dostawca energii.