  • 1. Data: 2003-09-09 07:54:46
    Temat: Re: obowiązkowy urlop
    Od: Jureq <j...@X...ze.spamemX.op.pl>

    Qwax wrote:

    > W Prawie Pracy jest przepis o konieczności pobrania dwóch
    > tygodni urlopu wypoczynkowego w całości. czy istnieje
    > możliwość prawnego wystąpienia do pracodawcy z prośbą
    > (skutkującą prawną ochroną pracodawcy przed Inspekcją) o
    > umożliwienie mi pobrania urlopu w krótszych odcinkach
    > czasowych (muszę ze względu na sytuację rodzinno-zdrowotną)

    Nie ma żadnej możliwości zwolnienia pracodawcy z tego obowiązku

  • 3. Data: 2003-09-09 08:33:53
    Od: "Agent 0700" <k...@w...pl>

    Ja się dogadałem z pracodawcą i biorę sobie po 2-3 dni i tak przez miesiąc
    A to co wypisuję na karcie urlopowej to już inna bajka
    Jacek

  • 4. Data: 2003-09-09 11:20:55
    Od: "Qwax" <...@...Q>

    > Ja się dogadałem z pracodawcą i biorę sobie po 2-3 dni i
    tak przez miesiąc
    > A to co wypisuję na karcie urlopowej to już inna bajka

    Ja też się dogadałem ale nie chcę szefa narażać na mandat
    karny

    Pozdrawiam
    Qwax

  • 5. Data: 2003-09-09 13:10:14
    Od: "Agent 0700" <k...@w...pl>

    > Ja też się dogadałem ale nie chcę szefa narażać na mandat
    > karny

    Jak w papierach będzie spoko, a Ty to potwierdzisz to czego się czepią?
    Jacej

  • 6. Data: 2003-09-09 14:01:20
    Od: "Qwax" <...@...Q>

    mandat

    > Jak w papierach będzie spoko, a Ty to potwierdzisz to
    czego się czepią?

    No właśnie 'w papierach nie będzie spoko' - "sie nie da"

    Qwax