  • 1. Data: 2002-03-23 13:40:48
    Temat: Smieszne a jednak:seks w aucie i policja
    Od: <d...@p...onet.pl>

    Czy policja może / podstawy prawne ! / ukarac mandatem lub skierowac wniosek do
    kolegium za "baraszkowanie" w samochodzie w miejscu niepublicznym,
    odosobnionym ???? Jesli nie to jak sie bronic, na jakie paragrafy sie powolac ?
    Dziekuje za rade
    Witek

  • 2. Data: 2002-03-23 17:48:57
    Temat: Re: Smieszne a jednak:seks w aucie i policja
    Od: "Buker" <n...@d...pl>

    Użytkownik <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > kolegium za "baraszkowanie" w samochodzie w miejscu niepublicznym,
    > odosobnionym ???? Jesli nie to jak sie bronic, na jakie paragrafy sie

    Kolegia już nie istnieją. Sprawa trafić może ewentualnie do Sądu. Kodeks
    wykroczeń:

    Art. 140. Kto publicznie dopuszcza się nieobyczajnego wybryku,

    podlega karze aresztu, ograniczenia wolności, grzywny do 1.500 złotych albo
    karze nagany.

  • 3. Data: 2002-03-23 19:41:55
    Od: "Raku" <r...@p...krakow.sdi.tpnet.pl>

    > Art. 140. Kto publicznie dopuszcza się nieobyczajnego wybryku,
    >
    > podlega karze aresztu, ograniczenia wolności, grzywny do 1.500 złotych
    albo
    > karze nagany.

    sprawa jeszcze czy to było publicznie, czy w miejscu odosobnionym ?

    --

    ########################
    Raku

  • 4. Data: 2002-03-23 23:02:45
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@s...pl>

    On Sat, 23 Mar 2002, Buker wrote:

> [...]
    ^^^^^^^^^^^^^

    > Art. 140. Kto publicznie dopuszcza się nieobyczajnego wybryku,
    ^^^^^^^^^^

    Chyba nie odpowiedziałeś na pytanie... a może samochód zaparkowany "w
    ustronnym miejscu" też jest miejscem publicznym?

    --
    Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)

  • 5. Data: 2002-03-24 01:17:47
    Od: "Cinek" <m...@h...pl>

    --

    Użytkownik Gwidon S. Naskrent <n...@s...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:Pine.LNX.4.44.0203240001410.1281-100000@loca

    > ^^^^^^^^^^^^^

    > ^^^^^^^^^^
    >
    > Chyba nie odpowiedziałeś na pytanie... a może samochód zaparkowany "w
    > ustronnym miejscu" też jest miejscem publicznym?

    publicznego. istota jego sprowadza sie do tego czy moze ono byc zauwazone
    przez blizej nieokreslona i niezyndywidualizowana grupe osob. moe to wynikac
    zarowno z miejsca dzialania jak i sposobu i okolicznosci czynu. nie wiem co
    Pan ma na mysli mowiac o ustronnym miejscu, nawiazujac do powyzszego kojarzy
    mi sie to z garazem...

    Pozdrawiam.
    Marcin.

  • 6. Data: 2002-03-24 10:24:58
    Od: "---Sonett---" <s...@p...sos.com.pl>

    Użytkownik "Cinek" <m...@h...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    co
    > Pan ma na mysli mowiac o ustronnym miejscu, nawiazujac do powyzszego

    Jeśli policjant widział seks-to oznaczało miejsce publiczne.
    Sonett

  • 7. Data: 2002-03-24 11:38:33
    Od: "Buker" <n...@d...pl>

    Użytkownik "Gwidon S. Naskrent" <n...@s...pl> napisał w wiadomości
    st...

    > ^^^^^^^^^^^^^

    > ^^^^^^^^^^
    >
    > Chyba nie odpowiedziałeś na pytanie... a może samochód zaparkowany "w
    > ustronnym miejscu" też jest miejscem publicznym?

    Gwidonie musisz się bardziej postarać by doszukać się błędu. Na razie znowu
    wtopiłeś:
    Sąd Najwyższy w swoich orzeczeniach (np. wyrok SN z dnia 7 maja 1974 r. Rw
    236/74 OSNKW 1974/9 poz. 176; uchwała SN z dnia 20 września 1973 r. VI KZP
    26/73 OSNKW 1973/11 poz. 132) wyjaśniał, że działanie "publiczne" zależy od
    tego, czy zachodziła możliwość spostrzeżenia zachowania sprawcy przez bliżej
    nie określoną liczbę osób. Ma to miejsce wówczas, gdy bądź ze względu na
    miejsce działania, bądź ze względu na okoliczności i sposób działania jego
    zachowanie się jest lub może być dostępne dla nie określonej liczby osób.

  • 8. Data: 2002-03-24 15:19:01
    Od: MaXxX <m...@r...pl>

    Dnia Sun, 24 Mar 2002 11:24:58 +0100, ---Sonett--- (s...@p...sos.com.pl)
    pisze na pl.soc.prawo:

    > Jeśli policjant widział seks-to oznaczało miejsce publiczne.

    No to zaraz, to jeżeli wyskoczę z kimś "w krzaczki" w leśny gąszcz, a akurat
    wlezie tam pan władza, to jestem kryminalista? A kto jemu każe po krzaczorach
    łazić??
    To tak jakbym mieszkał na parterze a mi przez okno zajrzy policmajster, i
    zarządzi mandat bo "widział seks".
    Do jakich rozmiarów taka głupota może sięgnąć??
    Bo w ten sposób to krótko mówiąc uprawianie seksu GDZIEKOLWIEK na dworze, poza
    ogrodzonym terenem do którego mam prawo własności, jest przestępstwem..??

    --
    MaXxX
    - znudziło mnie pisanie idiotyzmów,

  • 9. Data: 2002-03-31 14:46:57
    Od: <d...@p...onet.pl>

    > Bo w ten sposób to krótko mówiąc uprawianie seksu GDZIEKOLWIEK na dworze,
    poza
    > ogrodzonym terenem do którego mam prawo własności, jest przestępstwem..??

    No właśnie, czy to prawda?

  • 10. Data: 2002-03-31 17:11:03
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@a...pl>

    On 31 Mar 2002 d...@p...onet.pl wrote:

    > poza
    >
    > No właśnie, czy to prawda?

    Po pierwsze nie przestępstwem, tylko wykroczeniem, a po drugie, zachowanie
    takie musi mieć znamiona gorszącego wybryku, czyli manifestować się dużym
    prawdopodobieństwem dostrzeżenia go przez większą liczbę osób trzecich.

    --
    Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)