  • 1. Data: 2002-03-23 10:25:37
    Temat: 86 - kat.B prawko - prośba
    Od: <n...@p...onet.pl>

    mam 16 lat w związku z nowym kodeksem drogowym nie mogę robić prawa jazdy
    kategorii B. prosze wszystkich o pisanie w sprawie przesunięcia wieku
    minimalnego na kat.B z 18 na 16 lat do sejmu (formularz na stronie
    www.sejm.gov.pl), prezydenta (formualrz na www.prezydent.pl) i ministra
    infrastruktury (email: i...@m...gov.pl). zgóry wszystkim dziękuje, z
    poważaniem andrzej

  • 2. Data: 2002-03-23 11:42:35
    Temat: Re: 86 - kat.B prawko - prośba
    Od: "Cinek" <m...@h...pl>

    --

    Użytkownik <n...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:0...@n...onet.pl...
> [...]
    > kategorii B. prosze wszystkich o pisanie w sprawie przesunięcia wieku
    > minimalnego na kat.B z 18 na 16 lat do sejmu (formularz na stronie

    najmlodsi kierowcy to dobry pomysl, ze przesunieto wiek do 18 lat. sorry,
    ale ja Ci w tym nie mam zamiaru pomagać. zresztą 2 lata to nie tak duzo
    czasu.

    Pozdrawiam.
    Marcin.

  • 3. Data: 2002-03-23 11:51:37
    Od: <n...@p...onet.pl>

    > najmlodsi kierowcy to dobry pomysl, ze przesunieto wiek do 18 lat. sorry,
    > ale ja Ci w tym nie mam zamiaru pomagać. zresztą 2 lata to nie tak duzo
    > czasu.

    dwa lata to bardzo dużo czasu

  • 4. Data: 2002-03-23 16:02:41
    Od: "Raku" <r...@p...krakow.sdi.tpnet.pl>

    > najmlodsi kierowcy to dobry pomysl, ze przesunieto wiek do 18 lat. sorry,
    > ale ja Ci w tym nie mam zamiaru pomagać. zresztą 2 lata to nie tak duzo
    > czasu.

    powinno być od 21 i byłby spokój
    --

    ########################
    Raku

  • 5. Data: 2002-03-23 16:58:03
    Temat: Odp: 86 - kat.B prawko - prośba
    Od: "pierwek" <p...@o...pl>

    Witam.

    Mając 16 lat powinieneś używać środków lokomocji o napędzie mięśniowym, żeby
    lepiej się rozwinąć fizycznie - później to już będzie praca dzieci itd i nie
    będzie na to czasu. Poza tym uważam że nawet 18 lat to za mało dla chłopaka
    na to by samodzielnie prowadzić pojazd który może przekroczyć prędkość
    80km/h. Dziewczyny są rozsądniejsze ale chłopcy?

    Masz jeszcze dużo czasu na rozbijanie się samochodem. Akurat wymyślili b.
    dobrą poprawkę w tym względzie, chociaż ja zmieniłbym to na 20-21 dla
    mężczyzn i 18 dla kobiet.

    Dwa lata miną jak z bicza strzelił...

    pozdrawiam

    Przemek

    ps. rodzice pozwoliliby Ci prowadzić samochód w wieku 17 lat? brrrrrrrr

  • 6. Data: 2002-03-23 18:39:51
    Od: "Cinek" <m...@h...pl>

    --

    > Masz jeszcze dużo czasu na rozbijanie się samochodem. Akurat wymyślili b.
    > dobrą poprawkę w tym względzie, chociaż ja zmieniłbym to na 20-21 dla
    > mężczyzn i 18 dla kobiet.

    > Pozdrawiam.
    Marcin.

  • 7. Data: 2002-03-23 20:07:03
    Od: <n...@p...onet.pl>

    > powinno być od 21 i byłby spokój

    nieeeeeeeeeeee

  • 8. Data: 2002-03-23 20:08:28
    Od: <n...@p...onet.pl>

> [...]
    > na to by samodzielnie prowadzić pojazd który może przekroczyć prędkość
    > 80km/h. Dziewczyny są rozsądniejsze ale chłopcy?

    też

    > Masz jeszcze dużo czasu na rozbijanie się samochodem. Akurat wymyślili b.
    > dobrą poprawkę w tym względzie, chociaż  ja  zmieniłbym to na 20-21 dla
    > mężczyzn i 18 dla kobiet.

    nieeeeeeeee

    > Dwa lata miną jak z bicza strzelił...

    miejmy nadzieję

    > ps. rodzice pozwoliliby Ci prowadzić samochód w wieku 17 lat? brrrrrrrr

    tak

  • 9. Data: 2002-03-23 20:11:29
    Od: <n...@p...onet.pl>

    właśnie

  • 10. Data: 2002-03-23 20:52:19
    Od: "rolek" <r...@w...pl>

    Użytkownik <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > dwa lata to bardzo dużo czasu

    wytrzymasz, zreszta minie to szybciej niz myslisz-ja tez sie nie moglem
    doczekac.
    A co do glownej kwestii: sorki stary ale calkowicie popieram mojego
    przedmowce
    Rolek