  • 1. Data: 2002-03-23 14:28:38
    Temat: nie wiem jak to zalatwic!!!
    Od: "cris" <c...@w...pl>

    Witam grupowiczow.
    Mam taki oto problem.
    Podpisalem umowe z pracodawca, na razie na czas okreslony, w umowie jest
    stwierdzenie, ze pracuje na "caly etat". Niepisana umowa miedzy pracownikami
    i pracodawca w tej firmie mowi ze ten "caly etat" to 9 godzin dziennie +
    kazda sobota po 4 godziny. Jak to sie ma do kodeksu pracy i ustawy w ktorej
    okreslono 41 godzinny tydzien pracy? Ale nie to jest najwazniejsze.
    Jestem rencista, dawnej drugiej grupy, pracodawcy dostarczylem decyzje
    "komisji" o tym, ze moge pracowac.
    Pytanie:
    1) czy pracodawca powinien respektowac Kodeks Pracy w ktorym napisano "Art.
    15. 1. Czas pracy osoby niepełnosprawnej nie może przekraczać 8 godzin na
    dobę i 40 godzin tygodniowo."?
    2) jesli powinien respektowac a np. nie powiadomi mnie o tym ze mam pracowac
    zgodnie z Kodeksem Pracy to czy po jakims czasie czy mam podstawy prawne
    domagac sie wyrownania za przepracowane ponad norme godziny?
    3) a moze lepiej w tym przypadku nie domagac sie od pracodawcy
    przestrzegania Kodeksu Pracy i cieszyc sie tym ze ma sie prace?

    pozdrawiam i dziekuje za pomoc
    Cris

  • 2. Data: 2002-03-23 15:09:05
    Temat: Re: nie wiem jak to zalatwic!!!
    Od: "Ewka" <m...@p...onet.pl>

    > 3) a moze lepiej w tym przypadku nie domagac sie od pracodawcy
    > przestrzegania Kodeksu Pracy i cieszyc sie tym ze ma sie prace?

    I sam sobie odpowiedziałeś....
    ewka

  • 3. Data: 2002-03-25 17:06:30
    Od: <m...@p...onet.pl>