  • 1. Data: 2002-03-23 10:26:31
    Temat: Cezar i pozew
    Od: "Magdalena P." <e...@p...onet.pl>

    Witam
    Mam taki problem:
    Kupiłem nagrywarkę która po kilku miesiącach padła. Oddałem do serwisu i po
    dwóch miesiącach perypetii przysłali fakturę korygującą którą podpisałem i
    odesłałem. Termin płatności na FK wynosił 21 dni. Po tym terminie pieniądze
    nie pojawiy się więc zadzwoniłem do firmy Cezar S.A. w Legnicy.
    Okazało się że firma jest w "stanie układowym ". I do zakończenia nie mam
    mowy o pieniądzach.
    Chce pozwać ich do sądu, kwota to 633PLN.
    Jakie to są koszta?
    Jakie mam szanse odnośnie tego stanu układania sie.?
    Co powinienem zrobić? Tak od A do Z bym prosił bo materia ta dla mnie ciemna
    i zawiła.
    Dziękuje i pozdrawiam

  • 2. Data: 2002-03-23 12:42:48
    Temat: Re: Cezar i pozew
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@s...pl>

    On Sat, 23 Mar 2002, Magdalena P. wrote:

    > Okazało się że firma jest w "stanie układowym ". I do zakończenia nie mam
    > mowy o pieniądzach.
    > Chce pozwać ich do sądu, kwota to 633PLN.

    Owszem, można to zrobić (art. 30 PrUkł), ale jeśli nie ma przeszkód do
    wciągnięcia tego na listę należności, koszty procesu obciążą powoda.

    > Jakie mam szanse odnośnie tego stanu układania sie.?

    Zgłosić wierzytelność w trybie art. 37 PrUkł i negocjować z dłużnikiem
    razem z pozostałymi wierzycielami - może coś uda się wyciągnąć.

    --
    Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)

  • 3. Data: 2002-03-24 22:30:20
    Od: "Gandalf" <g...@b...pl>

    Prawo prawem a życie życiem , myślę że w tym przypadku szkoda czasu

    st...