  • 1. Data: 2002-03-23 13:26:30
    Temat: premia mieszkaniowa - jak dokonać zakupu przez Polaka czasowo przebywającego w USA
    Od: b...@g...pl (Manchi)

    Witam, jako ze pierwszy raz i przywiodło pytanie mnie tu pytanie w temacie.
    Orientujecie się może?

    Książeczka była założona w 1970 roku i po 1981 roku nie myło nowych wpłat,
    ale "leży" tam 28tyś. Ciotka jest w dość podeszłym wieku, choruje i
    właściwie nie może przyjechać do Polski, chyba że byłoby to absolutnie
    konieczne. Czy jej siostra mogłaby to załatwić - tzn. kupno jakiejś starej
    rudery :) albo mieszkania, póki jeszcze można. I jaka jest szansa na
    zniesienie tych premii?

    Byłbym wdzięczny o jakieś informacje. Co robić lub załatwiać.

    Bogdan

    PS. Czy istnieje archiwum grupy? Jak tak to podajcie adres

  • 2. Data: 2002-03-27 01:15:44
    Od: b...@g...pl (Manchi)

    Wiem że to może trochę spam, ale bardzo mi zależy na jakiejś poradzie w
    poniższej sprawie. Jeśli ma ktoś jakies pomysły, a wiem że zaglądają tu
    ludzie znający sie na prawie to proszę o jakieś info, jak to załatwic i czy
    jeszcze się w ogóle da coś zrobić?