    From: "zkruk [Lodz]" <z...@S...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Skarga na kontrolera biletow; Czy warto?
    Date: Fri, 17 Jun 2005 19:40:27 +0200

    Leszek wrote:

    > On natomiast napisał dlaczego nie lubi dupków nie płacących za
    > przejazd. Podzielam jego zdanie, że jest to złodziejstwo. Jako, ze
    > wszędzie komunikacja miejska jest dofinansowywana z funduszy
    > miejskich, jazda bez biletów odbywa się na koszt innych podatników.
    > Widzisz w tym jakiś kompleks??

    mi przede wszystkim przeszkadza, iz zasugerowal publicznie ze jestem
    zlodziejem
    i to mi przeszkadza...

    i tymbardziej jego zachowanie przestaje byc krystalicznie czyste - bo zeby
    rzucac takie oskarzenia trzeba albo miec dowody albo debilem
    jak dla mnie jest po prostu dziadem wlasnie tego pokroju jak palanty
    ktorzy zaproponowali zrobienie loda przez bliska mi osobe
    i bynajmniej nie obylo sie to bez proby zmuszenia do tego rodzaju
    przyjemnosci

    sam tez mialem mile spotkanie, jak zostalem pozbawiony praw do wolnosci
    przez wiesniaka, ktory zatrzymal mnie pomimo waznosci biletu - nie spodobalo
    mu sie, ze zwrocilem mu uwage jak krzyczal do drugiego "ej, ta kurwa nie ma
    biletu"

    mam przytaczac wiecej poztywynych przykladow zachowan tych szumowin?

    --
    pzdr
    www.forumslubne.pl <-- forum dla fotografow slubnych