  • Data: 2005-06-17 19:37:16
    Temat: Re: Skarga na kontrolera biletow; Czy warto?
    Od: "Aleksander Kwaśniak" <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > już ci kiedyś napisałem,
    > osoba o wysokiej kulturze z uprawnieniami policji.
    > wówczas nie będzie się musieć szarpać w autobusie.

    Nie wiem skąd czerpiesz zdanie o mojej niskiej kulturze, obrażając mnie tym
    samym. To że zdarzy mi się rzucić mięsem w bluzgające tutaj gilemstwo nie
    świadczy o tym, że wchodząc do tramwaju wołam "bilet,kurwa!". W temacie
    prowadzenia przeze mnie działań kontrolnych proponowałbym raczej zasięgnąć
    opinii pasażerów (tych z ważnymi biletami) tudzież innych osób które miały
    okazję obserwować me poczynania.
    Zaś co do uprawnień - stuprocentowa zgoda, ale to już raczej zadanie dla
    ustawodawcy. Trudno wymagać, by do kontroli zatrudniali się sami policjanci,
    bo raz że większość zwyczajnie nie chce, a dwa że wymaga to zgody miejscowego
    komendanta i przede wszystkim czasu (w godzinach służby nie da rady).

    pdr
    Olo