  • Data: 2005-06-17 20:18:21
    Temat: Re: Skarga na kontrolera biletow; Czy warto?
    Od: "Aleksander Kwaśniak" <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No więc dalej uwarzam, że przeginasz.

    1) Masz prawo do swojego zdania, o ile nie wygłaszasz go językiem Przemysława
    Rokickiego i jego kompanii :-)
    2) uwaŻam
    3) zdania nie zaczynamy od "no więc" :-)

    > Może lata praktyki spowodowały, że tego nie zauważasz.

    Wcale nie tak długie lata, jak to się niektórym wydaje.

    > to akurat działa.

    Mylisz się, to kompletnie nie działa. Oficjalnych danych nie znam, ale
    zaryzykuję że statystyczna polska ściągalność takich opłat wynosi poniżej
    25%, co jest jakąś paranoją.

    > Osoby bez biletów czują się bezkarne, po prawo nie daje kotrolerowi
    > żadnych praw do zatrzymania delikwenta siłą wtedy kiedy to jest
    > potrzebne. A niestety jest potrzebne bo tacy właśnie jeżdżą bez biletów.

    Ja bym jednak nie histeryzował i nie wsłuchiwał się w opinie tutejszych
    teoretyków i kombinatorów. Oczywiste jest, ze osobnik usiłujący nawiać z
    pojazdu przed kontrolerem zostanie przez niego zatrzymany i równie oczywiste
    jest to, ze w zyciu zaden wymiar sprawiedliwosci nic takiemu kontrolerowi nie
    zrobi.

    Mówię to wszystko w całkowitym oderwaniu od mysli przewodniej wątku, gdyz
    tamci kontrolerzy dosc znacznie przegięli.

    pdr
    Olo