  • Data: 2005-06-17 20:11:17
    Temat: Re: Skarga na kontrolera biletow; Czy warto?
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Aleksander Kwaśniak wrote:
    >>bo cały ten system kontroli jest chory.
    >

    > Pretensje wyłącznie do ustawodawcy.

    No więc mam i to spore, ale w ferworze walki o koryto na takie drobiazki
    nie mają czasu.

    > Jesteś w błędzie. Jestem spokojny i wyluzowany, a wręcz nieraz dobrze się
    > bawię jak widzę tych miotających się teoretyków i dresiarzy :-)
    No więc dalej uwarzam, że przeginasz. Ja akurat czuję się obrażony
    twoimi wypowiedziami, mimo, że one mnie nie dotyczą. Tą jedną również.
    Twoje wypowiedzi są aroganckie i tym samym odpłacają ci inni.
    I o tym też ci nie pierwszy raz piszę, ale ty traktujesz wszystkich po
    równo, równo z glebą.
    Możliwe, że oni tacy są, ale wypada ciąć trochę wyzej niż przy samej ziemi.

    Może lata praktyki spowodowały, że tego nie zauważasz.

    > Jw. Ale to tylko pierwszy krok, drugim musiałoby być ustawowe umożliwienie
    > sciągalności na jakimś w miarę cywilizowanym poziomie.

    to akurat działa.
    Nie działa natomiast sama kontrola biletów.
    Osoby bez biletów czują się bezkarne, po prawo nie daje kotrolerowi
    żadnych praw do zatrzymania delikwenta siłą wtedy kiedy to jest
    potrzebne. A niestety jest potrzebne bo tacy właśnie jeżdżą bez biletów.