  • 1. Data: 2004-01-12 14:23:48
    Temat: Sfałszowany podpis przez pracown. banku ???
    Od: "Smi" <s...@o...wytnijto.pl>

    Witajcie !

    Co można wydusić z dużego banku, którego pracownik sfałszował podpis klienta
    ?

    --
    Serdecznie pozdrawiam.
    Mirek

  • 2. Data: 2004-01-12 15:25:56
    Temat: Re: Sfałszowany podpis przez pracown. banku ???
    Od: "Wilus" <f...@i...pl>

    > Co można wydusić z dużego banku, którego pracownik sfałszował podpis
    klienta
    > ?

    O ile im to udowodnisz to dużo. Zapewne nie będą chcieli żeby sie sprawa do
    prasy dostała, bo by to im antyreklame zrobiło, więc ........ masz pole do
    popisu. :))
    Tylko nie przeginaj.

  • 3. Data: 2004-01-12 15:27:07
    Od: Jureq <j...@o...Xwalka.ze.spamemX.pl>

    Wilus wrote:

> [...]
    >
    > O ile im to udowodnisz to dużo. Zapewne nie będą chcieli żeby sie
    > sprawa do prasy dostała, bo by to im antyreklame zrobiło, więc

    I uważaj żeby przy okazji samemu nie podpaść pod Kodeks Karny.

  • 4. Data: 2004-01-12 16:34:55
    Od: "CorfiX" <c...@u...pl>

    > O ile im to udowodnisz to dużo.
    Wlasnie, a co jesli ta osoba juz tam nie pracuje? Bedzie oczywiscie
    odpowiadala przed sadem (?) za sfalszowanie podpisu, ale czy Bank
    moze wypiac sie na pokrzywdzonego mowiac mu 'ta osoba u nas juz
    nie pracuje'?
    Analogicznie jak w przypadku dyspozytorki pogotowia, ktora zapomniala
    niedawno wyslac karetki do umierajacego dziecka. Jak zawsze w takim
    wypadku dyspozytorka na drugi dzien stracila prace. Czy firma wciaz
    ponosi odpowiedzialnosc za takiego pracownika?

    - cx

  • 5. Data: 2004-01-12 23:18:31
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "CorfiX" <c...@u...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wypadku dyspozytorka na drugi dzien stracila prace. Czy firma wciaz
    > ponosi odpowiedzialnosc za takiego pracownika?

    Tak. Fakt, że dana osoba została później zwolniona nie ma nic do rzeczy.

  • 6. Data: 2004-01-13 07:31:58
    Od: Jureq <j...@o...Xwalka.ze.spamemX.pl>

    Robert Tomasik wrote:

    > Tak. Fakt, że dana osoba została później zwolniona nie ma nic do
    > rzeczy.

    Mam wrażenie, że różni odpowiadający mają na myśli różne rzeczy.
    Niektórzy myślą, że bank będzie gotów zapłacić za utrzymanie w
    tajemnicy faktu, że takie fałszerstwo się zdarzyło. Ja osobiście w to
    wątpię, a dodatkowo zalecam ostrożność, bo żądanie takich pieniędzy
    może być potraktowane jako szantaż. W oryginalnym poście nie było
    żadnej informacji, że ktoś z powodu tego fałszerstwa ponióśł jakieś
    straty materialne lub moralne. Moim zdaniem jedynie takie straty mogą
    być podstawą do żądania pieniędzy od banku. W tym wypadku rzeczywiście
    fakt, że pracownik został już zwolniony nie ma żadnego znaczenia.