  • 1. Data: 2004-01-12 13:12:12
    Temat: Bycie śwadkiem w sądzie w związku z wykonywaną pracą....
    Od: "Ktotek" <k...@o...pl>

    Pracuję w ośrodku (nie należącym pod MEN) z młodzieżą, która nieźle
    narozrabiała i ma za to sprawę w sądzie. Było to podczas mojego dyżuru więc sąd
    mnie wzywa na rozprawy w charakterze świadka. Czas owych rozpraw nie pokrywa
    się z moim czasem pracy. Czy w związku z tym mogę chcieć od pracodawcy aby
    zaliczył ten czas do mojego czasu pracy albo nieoficjalnie oddał mi w inny
    sposób ten czas??
    Dziękuję za wypowiedzi i pozdrawiam...