  • 1. Data: 2004-01-12 14:02:29
    Temat: Oferta
    Od: "le Roi" <l...@p...pl>

    Świadczę usługi doradztwa z zakresu prawa pracy, prawa cywilnego i szeroko
    rozumianego prawa gospodarczego.
    Z uwagi na obecny stan zdrowia - jestem po wypadku - jestem do dyspozycji
    jedynie za pośrednictwem środków komunikacji bezpośredniej.

    Posiadam paroletnie doświadczenie, więc myśle, że na bardzo rozsądnych
    warunkach będę mógł pomóc niektórym osobom.

    mój e-mail - l...@p...pl
    numer GG - 382008
    tlen - leroi

    pozdrawiam i zapraszam.

    Dawid

  • 2. Data: 2004-01-12 23:17:08
    Temat: Re: Oferta
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "le Roi" <l...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Z uwagi na obecny stan zdrowia - jestem po wypadku - jestem do
    dyspozycji
    > jedynie za poœrednictwem œrodków komunikacji bezpoœredniej.

    A co to są te środki komunikacji bezpośredniej? Bo telefon, poczta
    elektroniczna to już raczej chyba nie bardzo bezpośrednie. :-))