  • 1. Data: 2004-01-12 14:49:58
    Temat: meldunek
    Od: "hesiunia" <h...@g...pl>

    Witam, mam pytanie, slyszalam kiedys iz chcac sie zameldowac w nowym/swoim
    wg aktu notarialnego mieszkaniu, wystaczylo sie zglosic do wlasciwego urzedu
    i pani w okienku powinna zameldowac. Mimo iz brak wymeldowania z
    wczesniejszego miejsca stalego pobytu.
    czy nadal jest to mozliwe?
    bede wdzieczna za szybka odpowiedz
    pozdr
    Hesia

  • 2. Data: 2004-01-12 14:58:31
    Temat: Odp: meldunek
    Od: "bubu" <j...@o...pl>

    Tak było i jest : najpierw wymeldowanie , potem zameldowanie w nowym
    miejscu .
    Trzeba jechać nawet i 500 km aby się wymeldować osobiście .Żadne
    zastępstwa .

  • 3. Data: 2004-01-12 15:01:20
    Temat: Re: meldunek
    Od: "hesiunia" <h...@g...pl>

    > Tak było i jest : najpierw wymeldowanie , potem zameldowanie w nowym
    > miejscu .
    > Trzeba jechać nawet i 500 km aby się wymeldować osobiście .Żadne
    > zastępstwa .

    oj chyba nie do konca, kiedys meldowalismy babcie u siebie, babcia nei
    jezdzila 500 km do siebie do gminy wymeldowac sie, urzad nasz powiadamial
    babciny urzad i bylo ok, byc moze byl to ten szczegolny przypadek
    pozdr