  • 21. Data: 2010-03-20 06:49:58
    Temat: Re: Seria w plecy JEST obron
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Robert Tomasik napisał(a) :
    > Użytkownik "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:ho08gt$dn4$1@news.onet.pl...

    zelila-ich-syna,wid,12092985,wiadomosc.html

    > Bo moim zdaniem sąd to dość nieszczęsliwie ujął. Przyjęcie koncepcji
    > "obrony koneicznej" w sytuacji strzelania w plecy uciekajacego jest
    > kontrowersyjne. Moim zdaniem policjant miał prawo strzelać, ale w oparciu o
    > przepisy ustawy o Policji.

    Otóż to, otóż to. Nie powinno to być zakwalifikowane jako obrona
    konieczna. Od początku taką linię obrony przedstawiano.

    Zbyszek
    PGP key: 0x78E9C79E

  • 22. Data: 2010-03-20 06:54:08
    Temat: Re: Seria w plecy JEST obroną konieczną
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Piotr [trzykoty] napisał(a) :
    > <s...@p...onet.pl> wrote in
    >
    > Nie wiem jak to wyglądało, ale jeśli akcja działa się szybko i na małej
    > przestrzeni, a motocyklista już raz zawrócił i "uciekał, wracał, najeżdżał"

    Jest napisane, że tylko raz zawrócił, a nie kilkukrotnie.

    > Po drugie, zgodnie z art. 17 Ustawy o Policji, do kogoś kto jest
    > podejrzewany o dokonanie napadu z bronią, można strzeleć, nawety gdy "tylko"
    > ucieka.

    To dlaczego uczepiono się idiotycznie tej obrony koniecznej? Bo nie
    dałoby się przeforsować zasadności art.17? Gdybam tylko, ale to
    chyba samo się nasuwa.

    Zbyszek
    PGP key: 0x78E9C79E

  • 23. Data: 2010-03-20 06:59:56
    Od: "Nostradamus" <l...@o...pl>

    Użytkownik "KRZYZAK" <k...@k...pl> napisał w wiadomości

    > A jakie przepisy dopuszczaja zabijanie forsujacego blokade?

    Dobro społeczne. Jednego śmiecia mniej ;)

  • 24. Data: 2010-03-20 07:52:44
    Od: live_evil <u...@o...pl>

    W dniu 19.03.2010 23:36, KRZYZAK pisze:

    > Jaki przepis pozwala uzywac karabinka do zatrzymywania?

    Jaki przepis zabrania?

  • 25. Data: 2010-03-20 07:54:53
    Od: live_evil <u...@o...pl>

    W dniu 20.03.2010 01:33, Stokrotka pisze:
    > [...]

    Już za samą ortografię należało ci się.

  • 26. Data: 2010-03-20 10:59:50
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > Policjanci to BANDYCI.

    nie pierwszy i nie ostatni raz.

    Przestepcy w szeregach policji to dosc czesty obraz. Czemu? Bo zmowa
    zawodowa i ochrona przelozonych im na to pozwala.

    Icek

  • 27. Data: 2010-03-20 19:49:20
    Od: "Stokrotka" <o...@a...pl>

    > Dobro społeczne. Jednego śmiecia mniej ;)

    To nie jest śmieszne, a jak cię to śmieszy,
    to może każdy policjant popełni samobujstwo,
    tyle śmieci mniej.

  • 28. Data: 2010-03-21 08:08:11
    Od: "Nostradamus" <l...@o...pl>

    Użytkownik "Stokrotka" <o...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Do mnie stszelał

    Pędź już analfabeto.

  • 29. Data: 2010-03-21 08:26:58
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@n...pl>

    > To nie jest śmieszne, a jak cię to śmieszy,
    > to może każdy policjant popełni samobujstwo,
    > tyle śmieci mniej.

    a zaczac powienien szmaciarz leszek z drogowki ktoremu odpowiedzialas

  • 30. Data: 2010-03-22 08:40:06
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Nieprawda. Zabity czlowiek nie byl podejrzany o zaden z czynow
    > wymienionych
    > w przepisie.

    w chwili oddania strzalu juz byl "przestepca" - nie zatrzymanie sie do
    kontroli, oraz proba przejechania policjanta sa karalne