  • 1. Data: 2010-03-19 07:37:52
    Temat: Jak sadowi udowodnic...
    Od: jedrus <j...@n...btx.pl>

    ...ze bylem obecny na rozprawie sadowej?

    W 2008 roku odbyla sie rozprawa sadowa ktora byla skutkiem pozwania Dyr.
    Wojskowego Biura Emerytalnego o zanizenie podstwy wymiaru renty. Chdzilo
    o to, ze w czasie zwolnienia lekarskiego "pojechano" mi kilka grup
    uposazeniowych w dol.
    W dniu toczacej sie rozprawy, okazalem sadowi stosowny kwit z ktorego
    wynikalo, ze zlozylem prosbe do archiwum o odpisy rozkazow dziennych
    ktore potwierdzalyby moje slowa o "kombinacjach" rozkazami.
    Sad zawiesil/odlozyl/przedluzyl rozprawe do czasu gdy otrzymam odpisy z
    archiwum. Otrzymalem je w roku 2009 i rzeczywiscie, wszysko to co
    zeznalem slownie odpisy potwierdzily wiec napisalem pismo do sadu o
    wznowienie, motywujac ze jestem juz w posiadaniu stosownych dokumentow.
    Tu zaczely sie schody. Sad poinformowal, ze sprawa doczekala sie
    prawomocnego wyroku i wniosek o wznowienie odrzucono. Napisalem po raz
    drugi wniosek o wznowienie motywujac tym, ze sedzia prowadzacy tak
    ustalil a wiec sprawa "wisi" do czasu uzyskania odpisow.

    Wlasnie otrzymalem odpowiedz, ze sprawa jest zamknieta bo "blebleble" i
    tu......
    " ..... Wniskodawca nie stawil sie na rozprawe w dniu ...... o ktorej
    terminie byl prawidlowo zawiadomiony".
    Jak udowodnic sadowi ze na rozprawie bylem i gdzie w sadzie szukac prot.
    z rozprawy. Czy sad musi mi go (prot.) okazac czy bedzie zaslaniac sie
    klauzalami tajnosci?

    --
    jedrus

    Kiedy leje a brak chmurki, to ktos z Tobą leci w kulki.
    http://lecawkulki.eu/ , a Mokotów jest tu: http://mokotow.btx.pl/

  • 2. Data: 2010-03-22 12:14:31
    Temat: Re: Jak sadowi udowodnic...
    Od: kapty <c...@g...com>

    ciach

    AFAIR możesz wystąpić do sądu o kserokopię protokołu rozprawy.

    Ale czytając całość odniosłem wrażenie, że nie w tym rzecz. Wydaje mi
    się, że byłeś na jednej rozprawie (wtedy kiedy żądałeś wyciągów z
    archiwum), a nie stawiłeś się na następnej, tak? Łatwiej by było
    jakbyś podał jakieś daty, terminy.