  • 1. Data: 2010-03-19 07:06:28
    Temat: Sady wysylaja policje 'na drzewo'
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    W kontekscie niedawnych dyskusji, czy policja ma prawo
    karac mandatem wlascicieli samochodow, ktorzy nie moga
    wskazac kierujacego sfotografowanego na niewyraznym zdjeciu:

    http://biznes.onet.pl/nie-bylo-zdjecia-nie-bedzie-ma
    ndatu,18490,3193982,1,prasa-detal

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 2. Data: 2010-03-19 08:09:03
    Temat: Re: Sady wysylaja policje 'na drzewo'
    Od: "Nostradamus" <l...@o...pl>

> [...]
    > karac mandatem wlascicieli samochodow, ktorzy nie moga
    > wskazac kierujacego sfotografowanego na niewyraznym zdjeciu:

    Przeczytałeś ze zrozumieniem cały artykuł?
    Toż to z punktu widzenia prawa stek bzdur stworzony przez tępawego
    dziennikarzyne podczas pobytu w ubikacji.
    Nigdy policja nie pyta o kierowce widocznego na kiepskim zdjęciu a jedynie o
    osobę której właściciel powierzył pojazd w czasie popełnienia wykroczenia, a
    to jest fundamentalna różnica.

  • 3. Data: 2010-03-19 08:30:36
    Od: grzeda <g...@g...pl>

    Nostradamus pisze:

> [...]
    > jedynie o osobę której właściciel powierzył pojazd w czasie popełnienia
    > wykroczenia, a to jest fundamentalna różnica.

    To po co sa te zdjecia? Wystarczy rejestrowac predkosc i tablice
    rejestracyjna. Urządzenia beda znacznie tansze i bedzie mozna ich wiecej
    postawic.

    pozdr
    PG

  • 4. Data: 2010-03-19 09:10:24
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Nostradamus wrote:

> [...]
    > kierowce widocznego na kiepskim zdjęciu a jedynie o osobę której
    > właściciel powierzył pojazd w czasie popełnienia wykroczenia, a to

    A ty przeczytałeś do końca? Właśnie to piszą.

    Owszem, wczesniej piszą głupoty, bo te 500 pln to nie jest "mandat w
    zastępstwie" za wykroczenie, tylko mandat za niewskazanie osoby której
    powierzył samochód.

    A sąd stwierdził że samo "powinien wskazać" nie oznacza "musi pod
    groźbą grzywny".

    --
    Pozdro
    Massai

  • 5. Data: 2010-03-19 09:27:04
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Nostradamus l...@o...pl ...

    > Nigdy policja nie pyta o kierowce widocznego na kiepskim zdjęciu a
    > jedynie o osobę której właściciel powierzył pojazd w czasie
    > popełnienia wykroczenia, a to jest fundamentalna różnica.

    Troche OT ale:
    z ciekawosci, jak myslicie - na ilu znajomych przekazujacych sobie samochód
    skonczy sie cierpliwosc policji, jezeli kazdy wezwany bedzie wskazywał, ze
    powierzył samochód kolejnej osobie? :)))

  • 6. Data: 2010-03-19 09:54:35
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Budzik wrote:

> [...]
    > samochód skonczy sie cierpliwosc policji, jezeli kazdy wezwany bedzie
    > wskazywał, ze powierzył samochód kolejnej osobie? :)))

    Najlepsze jest jak jest dwóch współwłaścicieli i każdy z nich wskazuje
    tego drugiego, że to tamten jechał ;-)

    --
    Pozdro
    Massai

  • 7. Data: 2010-03-19 10:05:57
    Od: "Nostradamus" <l...@o...pl>

    Użytkownik "Massai" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

    > A sąd stwierdził że samo "powinien wskazać" nie oznacza "musi pod
    > groźbą grzywny".

    Jaki sąd?? Stwierdził to podrzędny dziennik powołując się na jakieś tam
    wyroki sądów z zadupia. Pomyśl, ile takich spraw trafia do Sądów w
    Warszawie, Krakowie, Łodzi itp. A one problemów z tym nie mają.

  • 8. Data: 2010-03-19 10:07:51
    Od: "Nostradamus" <l...@o...pl>

    > Najlepsze jest jak jest dwóch współwłaścicieli i każdy z nich wskazuje
    > tego drugiego, że to tamten jechał ;-)

    Wypróbujcie to na sobie a relacje zapodajcie na grupie. Przyjmijcie za
    pewnik, że i sąd i policja sobie z tym świetnie poradzą ;)
    No, ale w necie można sobie filozofować bezkarnie do woli .

  • 9. Data: 2010-03-19 10:50:17
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]

    > pewnik, że i sąd i policja sobie z tym świetnie poradzą ;)
    > No, ale w necie można sobie filozofować bezkarnie do woli .

    No ja własnie pytam, jak sobie radzą?
    A ze ozna filozofowac (rozwazac) do woli? No cały w tym urok.

  • 10. Data: 2010-03-19 10:55:12
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Nostradamus wrote:

> [...]
    > za pewnik, że i sąd i policja sobie z tym świetnie poradzą ;) No, ale
    > w necie można sobie filozofować bezkarnie do woli .

    Taka sprawa była relacjonowana w mediach, dlatego przytoczyłem. Nikogo
    nie ukarali... bo nikt dla takiej rzeczy nie będzie prowadził śledztwa
    jak o morderstwo...

    --
    Pozdro
    Massai