  • 1. Data: 2010-03-19 08:38:27
    Temat: rozliczenie pit
    Od: "mateusx6" <m...@w...pl>

    Moja zona nie pracuje, jest tylko zarejestrowana w posredniaku. Czy moge w
    zwiazku z tym rozliczac sie w tym roku z nia wspolnie i wykorzystac jakas
    ulge? Aktualnie zamierzam skorzystac z odliczenia dojazdu do pracy, ulga na
    dziecko.

  • 2. Data: 2010-03-19 09:03:48
    Temat: Re: rozliczenie pit
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Fri, 19 Mar 2010 09:38:27 +0100, mateusx6 napisał(a):

    > Moja zona nie pracuje, jest tylko zarejestrowana w posredniaku. Czy moge w
    > zwiazku z tym rozliczac sie w tym roku z nia wspolnie i wykorzystac jakas
    > ulge?

    Jak najbardziej.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 3. Data: 2010-03-19 09:05:22
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "mateusx6" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Moja zona nie pracuje, jest tylko zarejestrowana w posredniaku. Czy moge w
    > zwiazku z tym rozliczac sie w tym roku z nia wspolnie i wykorzystac jakas
    > ulge?

    Mozesz, o ile spelniacie inne warunki wspolnego rozliczenia. W typowym,
    najczestszym przypadku bedzie ponad 500 zl zwrotu.

    Aktualnie zamierzam skorzystac z odliczenia dojazdu do pracy, ulga na
    > dziecko.

    Czyli wydajesz na dojazdy miesiecznie wiecej niz koszty standardowe i masz
    na to imienne bilety okresowe?

    Pozdrawiam
    SDD

  • 4. Data: 2010-03-19 09:12:22
    Od: "mateusx6" <m...@w...pl>

    > Użytkownik "mateusx6" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Mozesz, o ile spelniacie inne warunki wspolnego rozliczenia. W typowym,
    > najczestszym przypadku bedzie ponad 500 zl zwrotu.

    a jaka to ulga? w jakim polu to podac?

    > Aktualnie zamierzam skorzystac z odliczenia dojazdu do pracy, ulga na
    >
    > Czyli wydajesz na dojazdy miesiecznie wiecej niz koszty standardowe i masz
    > na to imienne bilety okresowe?

    W rozliczeniu pit 11 od pracodawcy mam 1'335 (chyba tyle nie pamietam
    dokladnie), a chciałbym podnieśc do 1'668 zł. Dojezdzam wlasnym samochodem
    ok 35km w jedna strone. Mieszkam w innym miescie niz pracuje.

  • 5. Data: 2010-03-19 15:03:25
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > a jaka to ulga? w jakim polu to podac?

    Zadna. Samo wyjdzie - jesli policzysz podatek wg wlasciwego wzoru, badz
    uzyjesz aplikacji elektronicznej, automagicznie wyliczajacej co potrzeba.

    > W rozliczeniu pit 11 od pracodawcy mam 1'335 (chyba tyle nie pamietam
    > dokladnie), a chciałbym podnieśc do 1'668 zł. Dojezdzam wlasnym samochodem
    > ok 35km w jedna strone. Mieszkam w innym miescie niz pracuje.

    Aha - no to nie jest zadne odliczenie dojazdu do pracy tylko po prostu
    zastosujesz wyzsze KUP, jako ze pracujesz poza miejscowoscia, w ktorej
    mieszkasz.
    Nawet gdybys pracowal u sasiada ale za plotem by byla juz inna miejscowosc,
    to tez sie bedzie tyle nalezalo.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 6. Data: 2010-03-19 17:29:52
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    MadMan w <news:125hy1hx12d5m$.dlg@pedalarstwo.to.moja.pasja.n
    et>:

    > Jak najbardziej.

    Po ile sprzedają szklane kule?

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 7. Data: 2010-03-21 12:52:24
    Od: "mateusx6" <m...@w...pl>

    > MadMan w <news:125hy1hx12d5m$.dlg@pedalarstwo.to.moja.pasja.n

    > Po ile sprzedają szklane kule?

    po 2,50.... a tak serio pytalem ogolnie i ogolna odpowiedz chcialem uslyszec

  • 8. Data: 2010-03-21 13:28:09
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    mateusx6 wrote:

    > a tak serio pytalem ogolnie i ogolna odpowiedz chcialem
    > uslyszec

    No to ogólnie nie możesz się z nią rozliczać i skorzystać z jakiejś ulgi.

  • 9. Data: 2010-03-23 20:11:41
    Od: "daro" <d...@u...ue>

> [...]
    > mieszkasz.
    > Nawet gdybys pracowal u sasiada ale za plotem by byla juz inna
    > miejscowosc, to tez sie bedzie tyle nalezalo.

    A jeżeli ja dojeżdżam do pracy pociągiem i płacę co miesiąc 180 zł, mam
    imienny bilet miesięczny to mogę wpisać KUP 2160 zł?
    --
    d.

  • 10. Data: 2010-03-23 20:28:23
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-03-23 21:11, daro pisze:

    > A jeżeli ja dojeżdżam do pracy pociągiem i płacę co miesiąc 180 zł, mam
    > imienny bilet miesięczny to mogę wpisać KUP 2160 zł?

    A masz jakieś faktury za te bilety?

    --
    animka