  • 211. Data: 2005-08-17 09:47:08
    Temat: Re: Ściąganie plików
    Od: Krzysztof 'LANcaster' Kotkowicz <l...@v...icpnet.pl>

    Dnia 16.08.2005 Przemek R... <p...@t...gazeta
    .pl> napisał/a:

    > "bez dodatkowego oprogramowania"

    Dystrybucja to z zalozenia JADRO i DODATKOWE OPROGRAMOWANIE.

    --
    ,''`. Krzysztof "LANcaster" Kotkowicz |||
    : :' : l...@v...icpnet.pl / +48 505 433 946 / gg://5888 |||

  • 212. Data: 2005-08-17 11:34:04
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Tue, 16 Aug 2005 15:15:14 +0200,
    Przemek R... <p...@t...gazeta
    .pl> screamed:

    > "bez dodatkowego oprogramowania"

    Najnowszy Linux bez dodatkowego oprogramowania dostępny jest tu:

    http://www.kernel.org/pub/linux/kernel/v2.6/linux-2.
    6.12.5.tar.bz2

    Jeśli chodzi o dystrybucje, to w zasadzie oprócz powyższego, wszystko
    jest "dodatkowym oprogramowaniem". Wracając do non-free - jest w oficjalnym
    repozytorium.

    Artur

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:226B ]
    [ 13:32:57 user up 10706 days, 1:27, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    Misfortune: The kind of fortune that never misses.

  • 213. Data: 2005-08-17 12:09:42
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    poreba napisał(a):
    > "Przemek R..."
    .pl>
    > niebacznie popelnil news:ddsoop$hu0$1@inews.gazeta.pl:

    > [ciach]
    > Dalej nie rozumiesz, że nie możesz nikomu odbierać
    > "prawa do podejrzeń" na jakikolwiek temat - pochodzenia
    > oprogramowania, życia na ziemi, intencji poltyków itp. ;)

    heh, no chyba ze tak :)

  • 214. Data: 2005-08-17 12:10:23
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    .pl> napisał/a:

    > Dystrybucja to z zalozenia JADRO i DODATKOWE OPROGRAMOWANIE.

    ale mam na mysli teraz jadro , obudowka , bez dodatkowego softu.

    ale ok juz koniec bo sie pogubilem :)

  • 215. Data: 2005-08-17 16:19:49
    Temat: Re: Sciaganie plików
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    "Przemysław Sobociński" wrote:

    > Użytkownik "mariposa doux" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Stacja radiowa domagała się płacenia opłat za puszczanie muzyki w
    > hipermarkecie.

    To i tak dobrze, ze np. producenci produktow sprzedawanych w markecie
    nie domagali sie dodatkowej oplaty za ich produkty ;)

    --
    Kroniki Riddicka: Ucieczka z Butcher Bay ....... http://tiny.pl/q9dt
    Fantastyczna czwórka (Fantastic Four) .......... http://tiny.pl/qg3r

  • 216. Data: 2005-08-17 16:21:33
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    "Przemek R." wrote:

    > przestan juz z tym serwisem bo tam ewidentnie widac (po lewej stronie)
    > na czy polega udostepnianie mp3

    i tu cie boli? :> ten serwis zaburza cala koncepcje ze w necie wszystko
    jest nielegalnie... ;]

    > no to sciagniaj nowego "AXEL"-a

    a jest na wp?

  • 217. Data: 2005-08-17 16:25:06
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    "Przemek R." wrote:

    > sposob, do tego trzeba miec odrobine rozumu.
    > www.mp3000.net - taka muzyka raczej jest komercyjna

    Widzisz, a ja jestem myslacym uzytkownikiem internetu. Znajduje taka
    strone i wrzucam do bokmarkow. Sa w sieci pliki - to pobieram. Zadnych
    hasel, zadnych informacji, ze pliki te naleza do tego czy tamtego i nie
    wolno ich yzywac...

    Serwis dziala, jak widac jest popularny. Jesli dziala, a taka nagonka
    jest na piratow co kradna muzyke, to znaczy, ze ten serwis nie jest
    piracki, tylko legalny.

    Inaczej policja czy inni szybko by go zamkneli.

    Skoro nie zamykaja - widac nie ma po co.

    No to sciagam.

    To tak jakby sprzedawac kradzione samochody w salonie. Nie podejrzewasz
    chyba, idac do ssalonu, ze ci sprzedadza woz kradziony? No to ja
    wchodzac na dzialajaca strone w intenecie nei podejrzewam,z e tam sa
    nielegalne pliki.

    Pozdro, strzala, szacun!

  • 218. Data: 2005-08-17 16:25:25
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    "Przemek R." wrote:

    > przestan z tym mp3.wp.pl , tam jest amatorska muzyka :)

    Po czym wnosisz? :>

  • 219. Data: 2005-08-17 19:01:01
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > i tu cie boli? :> ten serwis zaburza cala koncepcje ze w necie wszystko
    > jest nielegalnie... ;]

    nie boli mnie i nigdy nie pisalem ze wszystkie mp3 sa nieleglane, twoerdze
    ze bez problemu mozna sprawdzic
    czy tak jest z tym ktorym sie interesujemy.

    A przyklad bzdurny.

    > a jest na wp?

    a zgadnij

    P.

  • 220. Data: 2005-08-17 19:05:38
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > strone i wrzucam do bokmarkow. Sa w sieci pliki - to pobieram. Zadnych
    > hasel, zadnych informacji, ze pliki te naleza do tego czy tamtego i nie

    a jak napotkasz na stronie zdjecia pedofilskie przy ktorych jest napisane
    16 latki to tez sciagasz ? *)
    Myslisz ze brak rozumu zwolni cie od odpowiedzialnosci?

> [...]
    > piracki, tylko legalny.
    >
    > Inaczej policja czy inni szybko by go zamkneli.

    Jezeli serwis bylby polski policja nic nie moze zrobic, ale nie oznacza to
    ze
    osoba posiadajaca prawa majatkowe do tych utworow nie mogla by cie cywlnie
    scigac.

    > Skoro nie zamykaja - widac nie ma po co.

    mylisz sie, po z atym zobacz na jakiej zasadzie on dziala, sprobuj scuagnac
    to samo
    uzywajac tego samego linku w odstepie 10 minutowym.

    > No to sciagam.

    *)

    P.