  • 201. Data: 2005-08-16 21:36:48
    Temat: Re: Ściąganie plików
    Od: poreba <d...@p...com>

    "Przemek R..."
    .pl>
    niebacznie popelnil news:ddsoop$hu0$1@inews.gazeta.pl:

    [ciach]
    Dalej nie rozumiesz, że nie możesz nikomu odbierać
    "prawa do podejrzeń" na jakikolwiek temat - pochodzenia
    oprogramowania, życia na ziemi, intencji poltyków itp. ;)

    --
    pozdro
    poreba

  • 202. Data: 2005-08-16 21:52:09
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Jestem złodziej, czy nie? ;->

    Ph, i to jaki! A twoje koty to PASERY!! ;)

    --
    Kroniki Riddicka: Ucieczka z Butcher Bay ....... http://tiny.pl/q9dt
    Fantastyczna czwórka (Fantastic Four) .......... http://tiny.pl/qg3r

  • 203. Data: 2005-08-16 22:52:52
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    mariposa doux wrote:

    > Ph, i to jaki! A twoje koty to PASERY!! ;)

    Gorzej! Kiedyś Hamadia przyniosła w pysczku wielkiego konika polnego!

    Nie miała kwitka, więc pewnie był kradziony. A potem go zeżarła...

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)

  • 204. Data: 2005-08-17 06:46:17
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Tue, 16 Aug 2005 22:08:31 +0200,
    mariposa doux <m...@g...pl> screamed:
    > Swoja droga to co napisalas jest istotne - powiedzmy, ze do "sciagnai
    > filmow" wykupuje neostrade 6 mbit, cena to cos kolo 200 zl/mc ---> 40
    > filmow po 5 zlotych, czyli 1 i 1/3 filmu dziennie mozna za to miec.
    > LEGALNIE!

    1. Legalnie wtedy gdy ściąga legalny content (w większości junk), bądź
    filmy od żony/szwagroszczaka... (;
    2. Neo 6Mb ma mały upload, w większości dobrych p2p (BT) spowolni
    to znacznie download czegokolwiek, nie wspominając o czymś, co
    przede wszystkim powinieneś brać pod uwagę -- limicie.

    > No ale trynd jest - miec i ogladac filmy zanim wejda do kin...

    E tam. Niektórych filmów z racji nagłośnienia nie obejrzał bym na
    komputerze nigdy.

    Artur

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:222B ]
    [ 08:43:44 user up 10706 days, 20:38, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    Faith: not *wanting* to know what is true.

  • 205. Data: 2005-08-17 07:15:36
    Temat: Re: Sciaganie plików
    Od: "Przemysław Sobociński" <p...@w...net>

    Użytkownik "mariposa doux" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    > O, nie znam. Co si edzialo?

    Stacja radiowa domagała się płacenia opłat za puszczanie muzyki w
    hipermarkecie.

  • 206. Data: 2005-08-17 07:27:26
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Pomijajac te mp3 ktore mozna sciagnac bez oplat z serwisow jak
    > mp3.wp.pl...

    przestan juz z tym serwisem bo tam ewidentnie widac (po lewej stronie)
    na czy polega udostepnianie mp3

    > j.w. - jestem rozumny, sciagam mp3 z mp3.wp.pl ....

    no to sciagniaj nowego "AXEL"-a

    P.

  • 207. Data: 2005-08-17 07:29:28
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Motorynki bywają tylko komercyjne. MP3 - nie zawsze. I nie sposób
    > odróżnić komercyjnych od niekomercyjnych.

    sposob, do tego trzeba miec odrobine rozumu.
    www.mp3000.net - taka muzyka raczej jest komercyjna

    > Pomijam już detal rejestracji.

    np zaiks

    P.

  • 208. Data: 2005-08-17 07:30:05
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    mariposa doux napisał(a):

    > uwazasz, ze setki mp3 na mp3.wp.pl sa po to, zeby si epatrzec i slinic,
    > bo dotknac nie wolno? takie "nie dla psa kielbasa"? :>

    przestan z tym mp3.wp.pl , tam jest amatorska muzyka :)

  • 209. Data: 2005-08-17 07:35:33
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    An
    > Niekoniecznie. Jeśli np. właściciel mieszkania zawiesił tablicę "Rozdaję
    > majątek za darmo: bierzcie sobie, co chcecie." to dlaczego miałbym
    > poddawać w wątpliwość zdolność do dysponowania własnym majątkiem?

    zakladam ze widziales na stronie z mp3 komercyjnymi (muzyka tej klasy
    jaka sie znajduje na mp3000.net) napis, w ktorym admin oswiadzca ze
    posiada autorskie parwa majatkowe i zezwala na pobieranie ?

    > W mojej okolicy np. często stawiają koło śmietnika niepotrzebne szafki
    > czy fotele. I ja np. 'poczęstowałem' się fotelem z przeznaczeniem na
    > fotel dla kotów na balkon.
    >
    > Jestem złodziej, czy nie? ;->

    nie, podobnie nie jestes gdy pobierzesz muzyke z mp3.wp.pl wkoncu o
    przeznaczeniu tych mp3 jest wiadomo tak jak o pzreznaczeniu rzeczy na
    smeitniku.

    > Pamiętaj, że to winę trzeba udowodnić, a nie niewinność.

    tak zgadza sie, i fakt ze do pisoenki nie masz praw udowodnic niejest
    problem. KOmpletnie zaden. A to czy sedzia uwierzy w twa niepoczytalnosc
    (nierozroznianie zlego od dobrego) to juz inna sprawa :)

    P.

  • 210. Data: 2005-08-17 07:38:37
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    mariposa doux napisał(a):

    > Ph, i to jaki! A twoje koty to PASERY!! ;)

    jest takie pojecie jak paserstwo nieumyslne, ktore jest stosowane w
    przypadku posiadania nielegalnego oprogramowania gdy go nie
    rozpowszechniasz (jest to nawet logiczne), pozostaje poczekac az w kk
    procz programow
    znajda sie zapisy odnosnie filmow oraz muzyki wtedy gwarantuje ze
    nauczysz sie takie rzeczy rozpoznawa.

    P.