  • 1. Data: 2003-12-15 21:13:20
    Temat: Sam nie wierze, że się tak załatwiłem.
    Od: "Bob" <m...@o...pl>

    Kupiłem sejf (dwie możliwości otwarcia: 1. klucz lub 2. kod - elektroniczny
    zamek). Ustawiłem kod otwarcia. Sprawdzałem wszystko działało ok.
    Postanowiłem klucze trzymać w środku, bo po co mi one jak mam kod. I co
    najweselsze wsadziłem do środka gwarancję. Po czym zamykam sejf czary mary i
    nie działa.
    Jako, że sejf ma jeden dzień od zakupu wale do sprzedawcy. Na co on kręci
    nosem, że klucze do sejfu powinienem mieć zawsze na zewnątrz. Więc tłumaczę,
    że po co jak mam kod i tak chcę otwierać. Kładłem nacisk na fakt, że sejf
    przestał kontaktować, (nie wydawał dźwięków przy wciskaniu kodu, nie
    świeciły kontrolki) dogadałem się, że sprzedawca skontaktuje się z
    importerem i podejmie decyzję co dalej.
    Po rozmowie mam wrażenie, że będzie odmowa ze względu na klucze w środku.
    Dla mnie głupia wymówka i tyle.

    Ciężka sprawa, mam się dowiedzieć za jakiś czas co i jak. Jakich argumentów
    użyć wobec odmowy.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2003-12-15 21:48:44
    Temat: Re: Sam nie wierze, że się tak załatwiłem.
    Od: "NoMAD" <l...@W...TO.op.pl>

    Użytkownik "Bob" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Ciężka sprawa, mam się dowiedzieć za jakiś czas co i jak. Jakich
    argumentów
    > użyć wobec odmowy.

    Ustawa o szczeg. warunkach sprzedazy konsumenckiej. Pod warunkiem ze kupiles
    go po 1.1.2003 i nie w celu zwiazanym z dzialalnoscia zawodowa lub
    gospodarcza. Towar niezgodny z umowa (nie dziala) - masz prawo do wymiany na
    nowy albo naprawy.

  • 3. Data: 2003-12-15 21:49:04
    Od: Olgierd <c...@w...pl>

    Niejaki(a) Bob w wiadomości <brl84l$j3n$1@news.onet.pl> powiedział(a) co
    następuje:

    > Ciężka sprawa, mam się dowiedzieć za jakiś czas co i jak. Jakich argumentów
    > użyć wobec odmowy.

    Spróbuj się włamać po klucze. Jak się uda, będziesz podnosił, że towar
    nie odpowiadał przeznaczeniu.

    --
    Olgierd
    "Istnieją dwaj wrogowie wolności - instytucjonalni altruiści i

  • 4. Data: 2003-12-16 11:31:26
    Od: "-ZED-" <z...@b...gnet.pl>

    Hej!

    "Bob" <m...@o...pl> napisał w wiadomości news:brl84l$j3n$1@news.onet.pl...

    > najweselsze wsadziłem do środka gwarancję. Po czym zamykam sejf czary mary i
    > nie działa.

    Rewelacja. :-)

    Czy w instrukcji było napisane, żeby nie trzymać w sejfie kluczy?

    --
    Pozdrawiam, -ZED-. <GG# 10684 ICQ# 82731181>
    > Pewnie wolisz coś bezjajowego, jak dżem, albo marillion?
    A Ty to pewnie dżem z jajek robisz ? ;) <Chani>

  • 5. Data: 2003-12-16 16:45:24
    Od: "Bob" <m...@o...pl>

    Użytkownik "-ZED-" <z...@b...gnet.pl> napisał w wiadomości
    > Hej!

    > Rewelacja. :-)
    >
    > Czy w instrukcji było napisane, żeby nie trzymać w sejfie kluczy?

    Nie.

  • 6. Data: 2003-12-16 17:05:05
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    In article <b...@z...zukih.org>, -ZED- wrote:

    > Rewelacja. :-)
    >
    > Czy w instrukcji było napisane, żeby nie trzymać w sejfie kluczy?

    Nie jestem pewny czy się tego dowiemy, bo obawiam się, że instrukcja
    pewnie jest...

    ;)
    --
    Samotnik
    www.zagle.org.pl

  • 7. Data: 2003-12-16 17:43:52
    Od: "-ZED-" <w...@p...com>

    Hej!

    "Bob" <m...@o...pl> napisał w wiadomości news:brncpu$dqn$1@news.onet.pl...

    > Nie.

    To zapytaj na jakiej podstawie kręci nosem. Reklamujesz nie to, że klucze
    zniknęły, tylko to, że zamek nie działa. Klucze ukryłeś w bezpiecznym
    miejscu i nie do niego należy ocena tgo, czy zrobiłeś dobrze, czy źle.
    Niech wskaże zapis w umowie/gwarancji, który naruszyleś. Zamek się zepsuł
    i tyle. ;-)
    Sejf jest kompletny i zapwne spełnia warunki okreslone w dostarczonej
    do punktu gwarancji. ;-)

    BTW: Czy instrukcja była dołączona i sporządzona w języku polskim?

    --
    Pozdrawiam, -ZED-. <GG# 10684 ICQ# 82731181>
    No tak, od kiedy opracowano proces fermentacji, slowo "Dziekuje"