  • 1. Data: 2003-12-15 17:03:09
    Temat: [crosspost]Dostałem z IPN zaswiadczenie
    Od: "Janek" <j...@o...pl>

    ... ze posiadam status pokrzywdzonego i mam mozliwosc wgladu w dokumentacje
    dot mojego paszportu, ktorego mi odmowiono w latach szescdziesiatych.
    Natomiast wniosek zlozylem w zupelnie innej spr dotyczacej przesluchiwania
    mnie przez SB oraz przyczynienie sie tej organizacji, jak sadze, do
    wykopania mnie ze
    stolka prezesa. Malo slychac na ten temat, czy ktos z Was mial okazje dzieki
    Instytutowi PN wgladu w dokumenty jakie mu zalozyli w SB ? Czy mial okazje
    zapoznac sie kto na niego donosil? Jakie sa konsekwencje dla uzyskujacych
    taki status?

    --
    (\o/) Pozdrawiam
    /.\ jan~m