  • 1. Data: 2003-12-15 21:13:28
    Temat: .: CD :.
    Od: ":-\)" <S...@k...chip.pl>

    Witam.

    Nie do końca wiem po co to piszę ale tak głośno się zorbiło ostatnio o tym
    Nielegalne oprogramowanie i policja - na pierwszy rzut oka to mnie odrazu
    rozbawia. Przed chwilą właśnie usłyszałem historyjkę więc na niej się oprę,
    bo tak będzie mi najwygodniej:
    Strzerz się ! Policjanci przebrani za ankietrów [ROTFL] chodzą po
    mieszkaniach i pytają o różne głupstwa - jednym z pytań jest np. czy masz
    komputer albo dostęp do Internetu [co za socjotechnicy]. Gdy usłyszą
    odpowiedź "tak" wyciągają odznakę i chcą wleź do mieszkania.
    [[ Ja bym powiedział tak: Mam szerokopasmowy dostęp do internetu i trzy
    komputery,
    a każdy z nagrywarką i mam nadzieję, że Gwiazdor kupi mi trzeci stojak na
    płytki, bo kolejne trzysta sidików nie mam gdzie włożyć. ]]
    No a teraz to co mnie dręczy:
    Co do tego jakby zarządali wejścia to bym zamknął drzwi - jakby wtedy siłą
    weszli do domu (czego legalnie zrobić nie mogą bo potrzebny jest nakaz - do
    każdego mieszkania osobno [z imieniem i nazwiskiem i konkretnie czego
    szukają])
    to by TO co znajdą się nie liczyło jako materiał dowodowy czyli cała akcja w
    łep.
    Czy dobrze rozumuję ? Jak ja kocham tą Polskę - "kraj wielkich możliwości".

    --
    Bald Jedi ;-)

  • 2. Data: 2003-12-15 21:43:09
    Temat: Re: CD :.
    Od: "NoMAD" <l...@W...TO.op.pl>

    Użytkownik ":-)" <S...@k...chip.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > łep.
    > Czy dobrze rozumuję ? Jak ja kocham tą Polskę - "kraj wielkich

    Nie

    NoMAD

  • 3. Data: 2003-12-15 21:46:58
    Od: "PesTYcyD" <p...@w...pl>

    > Strzerz się ! Policjanci przebrani za ankietrów [ROTFL] chodzą po
    > mieszkaniach i pytają o różne głupstwa

    A moze sa przebrani za harcerki, ktore sprzedaja myszki i jak ktos kupi, to
    ujawniaja sie i wpadaja do chaty wywazajac drzwi, tlukac wazony i wywalajac
    rzeczy z szaf.

  • 4. Data: 2003-12-16 17:04:53
    Od: kyniu <k...@p...pl>

    Użytkownik PesTYcyD napisał:

    > A moze sa przebrani za harcerki, ktore sprzedaja myszki i jak ktos kupi,

    a jak ktos kupi wiecej niz 3 to dostaje gratis brygade antyterorystyczna
    gratis z dostawa przez okno :)