  • 1. Data: 2003-12-15 18:35:03
    Temat: Spróbujmy...
    Od: " Q" <d...@g...pl>

    Witam!

    Nie wiem czy trafiłem na właściwą grupę...?
    Spróbujmy.
    Jestem świeżo po studiach i nie przysługuje mi już ubezpieczenie które miałem
    jako dziecko pracujących rodziców.
    Czy pracując na umowę-zlecenie mogę sie starać o ubezpieczenie z urzędu pracy
    po wcześniejszym przyznaniu mi statusu bezrobotnego?
    Słyszałem że absolwenci są ubezpieczeni jakiś okres czasu po zakończeniu
    studiów aż do czasu znalezienia pracy...
    A może jest to plotka....?
    W jakiej instytucji mogę rozwiać tego typu wątpliwości?
    Z góry dziękuję.
    Darek

  • 2. Data: 2003-12-15 19:34:34
    Temat: Re: Spróbujmy...
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    Użytkownik " Q" <d...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:brkusn$jh6$1@inews.gazeta.pl

    > W jakiej instytucji mogę rozwiać tego typu wątpliwości?

    W PUP'ie albo w DUP'ie. :)

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Pisanie programu komputerowego jest rozkoszą, uruchamianie jest zmorą."