  • 1. Data: 2003-12-15 19:11:19
    Temat: Parametry telefonów komórkowych - wykorzystanie
    Od: "Mim@l" <m...@a...pl>

    Witam!

    Chciałbym stworzyć serwis internetowy, który pomagałby w dobraniu
    telefonu komórkowego. Moje pytanie brzmi, czy muszę od każdego
    producenta (a może operatora) uzyskać zgodę na wykorzystanie danych,
    jakimi są parametry telefonów komórkowych, ceny, charakterystyki, itd.?

    Pozdrawiam!

    --
    Mim@l
    m...@o...pl

  • 2. Data: 2003-12-15 21:27:57
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Mim@l" <m...@a...pl> napisał w
    wiadomości news:brl10c$2k3$1@news.onet.pl...

    Moim zdaniem nie, dokąd będziesz porównywał powszechnie znane parametry
    tych telefonów, a nie ujawniał jakieś tajemnice firmy.

  • 3. Data: 2003-12-15 21:55:10
    Od: Olgierd <c...@w...pl>

    Niejaki(a) Mim@l w wiadomości <brl10c$2k3$1@news.onet.pl> powiedział(a)
    co następuje:

    > uzyskać zgodę na wykorzystanie danych,
    > jakimi są parametry telefonów komórkowych, ceny, charakterystyki, itd.?

    Nie, oczywiście, że nie.

    --
    Olgierd
    "Nie ma nic straszniejszego od samego strachu", F.D. Roosevelt