  • 51. Data: 2019-06-23 06:40:25
    Temat: Re: Sąd w Piasecznie uniewinnił Piotra Najsztuba
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 23.06.2019 o 02:22, Marcin Deb-il pisze:

    > Dobra, dogóglałem i faktycznie sytuacja absurdalna zdziebko:
    > http://warszawa.wyborcza.pl/warszawa/7,54420,2250469
    3,piotr-najsztub-bez-prawa-jazdy-ale-z-uprawnieniami
    -do-kierowania.html

    > "Po raz ostatni Najsztub widział je w 2009 r. Wtedy dokument zabrała mu
    > drogówka, bo kierowca zebrał komplet punktów karnych. Zgodnie z
    > procedurą mundurowi wysłali dokument do starostwa powiatowego w
    > Piasecznie, gdzie mieszka, z wnioskiem o cofnięcie mu uprawnień do
    > prowadzenia pojazdów. Urząd powinien wydać odpowiednią decyzję i wysłać
    > zainteresowanemu pismo z informacją, że stracił uprawnienia. Jednak do
    > tej pory tak się nie stało."

    jak widać niektórzy żydoscy celebryci są bezkarni:))))))))))))

    "Piotr Najsztub bez prawa jazdy, ale z uprawnieniami do kierowania. Jaka
    kara go czeka?
    Kacper Sulowski
    12 października 2017 | 16:34

    Piotr Najsztub w ubiegły czwartek wieczorem potrącił na pasach w
    Konstancinie-Jeziornie 77-letnią kobietę. Poszkodowana trafiła do
    szpitala, ale nic poważnego jej się nie stało."

    ano, kobieta tylko zmarła szybko po tym wypadku, ale GW nie ma
    wątpliwości, że nic poważnego jej się nie stało:)))))))))))

    --
    I love love

  • 52. Data: 2019-06-23 07:26:53
    Od: dantes <d...@q...com>

    Dnia Sat, 22 Jun 2019 23:37:35 +0200, u2 napisał(a):

    > no trochę drogowato te 4,5 tysięcy, zwłaszcza jak kobieta już nie żyje,
    > a koszty pogrzebu w Bolanda niemałe, pełomafia obcięła refundacje o dwa
    > patyki

    Drogo?
    Te 3k to są cenniki "sądowe"... trzydzieści parę zł za h + zwrot kosztów.

    Drogo?
    Na brochę wydano ponoć już 60 tys.

    > poza tym, zauważ, że nadzwyczajna kasta grała od początku na czas, aby
    > przeciągnąć sporawę, w międzyczasie przepisy się zmieniły i Piotr N. już
    > nie odpowiadał za n.p. brak uprawnień:)

    Chcesz powiedzieć, że w Bolanda już prawo działa wstecz?
    I nie obowiązują "przepisy" z dnia zdarzenia"?

    > a to zwykły pirat drogowy, jemu powinno się zabrać prawko dożywotnio,

    Nie pirat tylko zwykła cipa drogowa.

    > podobna bezkarność jest w przypadku staranowania 23 osób na molo w
    > Sopocie, bo pirat drogowy, to psychologi ratownik:)

    A jego mame to nie przypadkien pani prokurator?

  • 53. Data: 2019-06-23 08:25:07
    Od: p...@g...com

    Starostwo w Piasecznie i sąd w Piasecznie. To jakaś patologia ;-) ale dajmy mu szansę
    bo znów jest na drodze ;-)

  • 54. Data: 2019-06-23 08:42:27
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 22.06.2019 o 22:18, Sonn pisze:

    > Zapytaj starostę i pracowników Wydz. Komunikacji. Niby skąd ja mam
    > wiedzieć? Może dokumenty z Policji nie dotarły, może komuś wpadły pod
    > biurko?

    No cóż - prawnie masz rację. Po ludzku - uważam, że takie rzeczy nie
    dziają się przypadkiem. Raczej nie poprawia to mojej opinie o
    zainteresowanym i państwie - wręcz przeciwnie.

    --
    Shrek

  • 55. Data: 2019-06-23 09:29:46
    Od: Shrek <...@w...pl>

> [...]
    > prowadzenia pojazdów. Urząd powinien wydać odpowiednią decyzję i wysłać
    > zainteresowanemu pismo z informacją, że stracił uprawnienia. Jednak do

    "wniosek o cofnięcie uprawnień wpadł komuś za szufladę"...

    --
    Shrek

  • 56. Data: 2019-06-23 10:48:12
    Od: n...@o...pl

    Sat, 22 Jun 2019 21:44:55 +0200, w
    <5d0e8539$0$17347$65785112@news.neostrada.pl>, Robert Tomasik
    <r...@g...pl> napisał(-a):

    > Jeśli nie ma prawomocnej decyzji, to facet ma uprawnienia i co najwyżej
    > w tamtrym czasie mógł dostać mandat 50 zł za brak dokumentu przy sobie.

    Czyli po prostu nie miał dokumentu. I tyle.
    Czyli 50zł (stawka wówczas chyba była taka sama).

  • 57. Data: 2019-06-23 11:35:08
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2019-06-23 o 09:29, Shrek pisze:

    > "wniosek o cofnięcie uprawnień wpadł komuś za szufladę"...

    Właściciel szuflady też może być spokojny. Przedawnienie.

    Robert

  • 58. Data: 2019-06-23 11:39:06
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    > "Po raz ostatni Najsztub widział je w 2009 r
    Przez to 8 lat nie miał kontroli drogowej?

    Robert

  • 59. Data: 2019-06-23 12:04:00
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    > Przez to 8 lat nie miał kontroli drogowej?
    >
    > Robert

    A co w tym dziwnego? Ja nie pamiętam bym miał kiedykolwiek przez
    ostatnie 20 lat

    --
    Sonn

  • 60. Data: 2019-06-23 13:13:40
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 23.06.2019 o 12:04, Sonn pisze:

    > A co w tym dziwnego? Ja nie pamiętam bym miał kiedykolwiek przez
    > ostatnie 20 lat

    No trochę mało reprezentatywny jesteś. Ale policjant nie zabrał ci
    plastiku? Też go to nie zastanowiło?

    --
    Shrek