  • 1. Data: 2019-06-19 23:22:33
    Temat: Psy na placu zabaw
    Od: ń <...@...n>

    Jak to jest obecnie z przyprowadzaniem psów na dziecięcy plac zabaw (piasek)?
    Jakieś zmiany były chyba, bodajże w aktach prawa miejscowego (regulamin porządkowy
    m.st. W-wy?), a może w rozporządzeniach czy
    ustawie?
    Paniusia "załatwia" swoje pieski na parkowych trawnikach (nie sprząta, ale to nie o
    tym), po czym bierze pieski pod pachę i
    przyprowadza na plac zabaw gdzie jest rzeczka dla dzieci, myjąc psie odwłoki z kup
    wodą z kranu zasilającego tę dziecięcą rzeczkę.
    Do paniusi nic nie trafia.
    Czy próba werbalnego przez rodziców wytłumaczenia paniusi niestosowności jej
    zachowania i konieczności zabrania psów poza plac zabaw
    kwalifikuje się jako podjęcie interwencji na rzecz ochrony bezpieczeństwa ludzi lub
    porządku publicznego?

  • 2. Data: 2019-06-19 23:31:51
    Temat: Re: Psy na placu zabaw
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 19.06.2019 o 23:22, ń pisze:
    > Jak to jest obecnie z przyprowadzaniem psów na dziecięcy plac zabaw
    > (piasek)?

    kodeks wykroczeń, nieostrożne obchodzenie się ze zwierzęciem, no i
    oczywiście zaśmiecanie:)

    --
    I love love

  • 3. Data: 2019-06-20 21:07:18
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 19.06.2019 o 23:31, u2 pisze:

    > kodeks wykroczeń, nieostrożne obchodzenie się ze zwierzęciem, no i
    > oczywiście zaśmiecanie:)

    Nie twierdzę, że wprowadzanie psa na plac zabaw jest szczęśliwym
    pomysłem, ale rad byłbym usłyszeć, w jaki sposób chcesz wywieść to
    nieostrożne obchodzenie się. Przecież nawet nie wiemy, czy ktoś na tym
    placu (w szczególności dziecko) w tym czasie jest.

  • 4. Data: 2019-06-20 22:46:08
    Od: u2 <u...@o...pl>

> [...]
    > nieostrożne obchodzenie się. Przecież nawet nie wiemy, czy ktoś na tym
    > placu (w szczególności dziecko) w tym czasie jest.

    ja wskazuję odpowiednie paragrafy, a eń może je dostosować do realnej
    sytuacji:)

    --
    I love love

  • 5. Data: 2019-06-20 23:42:44
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 20.06.2019 o 22:46, u2 pisze:

    > ja wskazuję odpowiednie paragrafy, a eń może je dostosować do realnej
    > sytuacji:)

    Wiesz, boję się, że niespecjalnie jest to najszczęśliwszy artykuł.
    Prędzej naruszanie przepisów porządkowych - art. 54 kw, o ile tam są
    jakieś zabraniające.

  • 6. Data: 2019-06-20 23:43:50
    Od: u2 <u...@o...pl>

    > Wiesz, boję się