  • 1. Data: 2019-06-20 17:42:53
    Temat: Bodnar czy Ciarka?
    Od: Shrek <...@w...pl>

    No i kto ma rację?

    Z jednej strony Bodnar stoi na stracownej pozycji, bo lud chce krwi, z
    drugiej to co powiedział rzecznik policji dużo o niej mówi. W czym był
    problem, żeby go w spodniach obrabiać procesowo?

    Shrek

  • 2. Data: 2019-06-20 19:03:51
    Od: p...@g...com

    Nie ma problemu. Pies szczeka a kot miauczy taka ich natura. Obaj chcą zgarnąć punkty
    na tej tragedii więc nie ma co podgrzewać atmosfery.

  • 3. Data: 2019-06-20 19:15:41
    Temat: Re: Bodnar czy Ciarka?
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 20 Jun 2019 10:03:51 -0700 (PDT),
    p...@g...com napisał(a):

    > Nie ma problemu. Pies szczeka a kot miauczy taka ich natura. Obaj chcą zgarnąć
    punkty na tej tragedii więc nie ma co podgrzewać atmosfery.

    W tym remisie ja bym jednak wskazał na policję, bo jest znana z nadmiaru
    gorliwości kiedy jest łatwo i wielkiej niechęci do działania kiedy jest
    trudno.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 4. Data: 2019-06-20 19:24:45
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 20.06.2019 o 19:03, p...@g...com pisze:
    > Nie ma problemu. Pies szczeka a kot miauczy taka ich natura. Obaj chcą zgarnąć
    punkty na tej tragedii więc nie ma co podgrzewać atmosfery.

    Akurat Bodnara o granie na punkty bym nie podejrzewał, a ciarka się po
    prostu broni. Sytuacja zastana - zainicjaowała ją policja wywlekając
    gościa w gaciach, skutego łacznie z nogami - pytanie - musieli, czy oni
    chcieli zgarnąć punkty. Bo dalszy ciąg to już tylko konsekwencja ich
    zachowania.

    Shrek

  • 5. Data: 2019-06-20 19:33:45
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2019-06-20 o 19:24, Shrek pisze:
    > Akurat Bodnara o granie na punkty bym nie podejrzewał
    Za innym przestępcą się nie ujął.
    https://www.tvn24.pl/wiadomosci-z-kraju,3/niepelnosp
    rawny-czolgal-sie-podczas-rozprawy-jest-postepowanie
    -dyscyplinarne,945011.html

    Jak się chce psa uderzyć, to kij się zawsze znajdzie. :-)

    Robert

  • 6. Data: 2019-06-20 19:36:33
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Za innym przestępcą się nie ujął.
    > https://www.tvn24.pl/wiadomosci-z-kraju,3/niepelnosp
    rawny-czolgal-sie-podczas-rozprawy-jest-postepowanie
    -dyscyplinarne,945011.html

    Taka jego rola.

    > Jak się chce psa uderzyć, to kij się zawsze znajdzie. :-)

    Kija nie musiał szukać.

    Shrek

  • 7. Data: 2019-06-20 19:50:24
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 20.06.2019 o 19:15, Jcek Maciejew pisze:

> [...]
    >
    > W tym remisie ja bym jednak wskazał na policję, bo jest znana z nadmiaru
    > gorliwości kiedy jest łatwo i wielkiej niechęci do działania kiedy jest

    ano, kulsony to kulsony, a Jcek to Jcek:)
    --
    I love love

  • 8. Data: 2019-06-20 19:51:28
    Od: z <...@...pl>

    Można mieć różne podejście. Ale rzecznik mógł się w tej bulwersującej
    sprawie powstrzymać i nie angażować się kampanijnie.

    Może służby mają ciągle w głowie przypadek Blidy kiedy pozwolono jej się
    "ubrać"
    Naciągana aferka na której Schetyna tylko straci punkty procentowe.

  • 9. Data: 2019-06-20 20:03:26
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 20.06.2019 o 19:51, z pisze:
    > Można mieć różne podejście. Ale rzecznik mógł się w tej bulwersującej
    > sprawie powstrzymać i nie angażować się kampanijnie.

    ponoć jego syn ma sprawę w sądzie rodzinnym za wymuszanie pieniędzy od
    nastolatków z użyciem noża, tak powiedzieli przed chwilą w TVP Info,
    więc to już nie sprawa publiczna, ale nawet rodzinna:)

    > Może służby mają ciągle w głowie przypadek Blidy kiedy pozwolono jej się
    > "ubrać"
    > Naciągana aferka na której Schetyna tylko straci punkty procentowe.

    ale ktoś pokazał w mediach nagranie jak wyciągają gostka boso i
    zakutego, a zawsze można próbować z takiego nagrania zrobić aferę:)

    --
    I love love

  • 10. Data: 2019-06-20 20:14:40

    zawsze można próbować z takiego nagrania zrobić aferę:)

    Próbować można. Można nawet próbować wygrać wybory?