  • 1. Data: 2019-06-20 17:32:42
    Temat: Sąd w Piasecznie uniewinnił Piotra Najsztuba
    Od: u2 <u...@o...pl>

    wiadomo w Bolanda są równi i równiejsi:)

    https://wpolityce.pl/spoleczenstwo/451709-potracil-k
    obiete-na-pasach-co-z-tego-najsztub-uniewinniony

    Potrącił 77-latkę na pasach? Nie miał prawa jazdy? I co z tego? Sąd w
    Piasecznie uniewinnił Piotra Najsztuba!

    opublikowano: 38 minut temu ? aktualizacja: 35 minut temu

    Sąd w Piasecznie uniewinnił Piotra Najsztuba! Dziennikarz w październiku
    2017 roku potrącił przechodzącą przez pasy 77-latkę. Proces trwał ponad
    dwa lata. Sąd oddalił wszystkie ustalenia prokuratury.

    CZYTAJ RÓWNIEŻ: Zaskakująco niski wyrok dla Najsztuba unieważniony!
    Będzie nowy proces ws. potrącenia 77-letniej kobiety na pasach

    Wyrok za potrącenie 77-latki na pasach? Brak prawa jazdy? I co z tego!
    Najsztub dalej jeździ autem. ZDJĘCIE

    Mąż kobiety potrąconej przez Najsztuba z żalem: Wyrok, który otrzymał
    pan Piotr, jest skandaliczny. Przeciętny Kowalski trafiłby za kraty

    Pani wyszła ze szpitala po kilku dniach. Jechałem ok. 20 km/h,
    padał deszcz, pasy były niedoświetlone, nie miałem szans zahamować

    -- próbował tłumaczyć Najsztub w Dzień Dobry TVN.

    Przypomnijmy, że Najsztub w październiku 2017 spowodował wypadek
    drogowy, w którym potrącił 77-latkę. Najsztub nie miał prawa jazdy,
    które zostało mu zatrzymane w 2009 roku za przekroczenie punktów
    karnych. Poza tym w chwili wypadku jego samochód nie miał ważnych badań
    technicznych ani obowiązkowego ubezpieczenia.

    Sąd Rejonowy w Piasecznie uznał oskarżonego Piotra Najsztuba za winnego
    popełnienia zarzucanego mu czynu i wymierzył mu karę grzywny w wysokości
    6 tys. złotych, a także orzekł na rzecz pokrzywdzonej nawiązkę w kwocie
    10 tys. zł oraz obciążył oskarżonego Piotra Najsztuba kosztami
    postępowania w kwocie 5942,02. Tak niski wyrok był powszechnie krytykowany.

    Prokuratura oskarżyła mnie o nieumyślne spowodowanie wypadku
    poprzez niedostosowanie prędkości do warunków jazdy. Sąd uznał, że ja
    zachowałem szczególną ostrożność, w związku z czym mnie uniewinniono

    -- mówił Najsztub.

    wkt/wprost.pl

    --
    I love love

  • 2. Data: 2019-06-20 21:16:36
    Temat: Re: Sąd w Piasecznie uniewinnił Piotra Najsztuba
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 20.06.2019 o 17:32, u2 pisze:

    > Potrącił 77-latkę na pasach? Nie miał prawa jazdy? I co z tego? Sąd w
    > Piasecznie uniewinnił Piotra Najsztuba!

    Nie wypowiadam się na temat winy, czy niewinności tego człowieka.
    Natomiast sugerowanie w artykule związku nieposiadania prawa jazdy ze
    spowodowaniem wypadku jest pozbawione podstaw. Kierowanie pojazdem bez
    uprawnień, to wykroczenie.

  • 3. Data: 2019-06-20 22:52:54
    Od: u2 <u...@o...pl>

> [...]
    > Natomiast sugerowanie w artykule związku nieposiadania prawa jazdy ze
    > spowodowaniem wypadku jest pozbawione podstaw. Kierowanie pojazdem bez

    brak uprawnień do kierowania to okoliczność zaostrzającą winę
    kierującego, to są proste sprawy:)

    wysłać gostka na sprawdzenie kwalifikacji i przykładnie ukarać za
    spowodowanie wypadku, to podpowiada zdrowy rozsądek, ale w Bolanda
    zdrowy rozsądek nie rządzi, tylko układy i układziki nadzwyczajnej
    kasty, w której żydzi są często nadreprezentowani, co jest bezpośrednią
    schedą po PRL:)

    --
    I love love

  • 4. Data: 2019-06-20 23:40:20
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 20.06.2019 o 22:52, u2 pisze:

    > brak uprawnień do kierowania to okoliczność zaostrzającą winę
    > kierującego, to są proste sprawy:)

    Moze i zaostrzające, ale skoro winy brak, to żeby nie wiem jak ją
    zaostrzać i tak jej nie będzie. >
> [...]
    > zdrowy rozsądek nie rządzi, tylko układy i układziki nadzwyczajnej
    > kasty, w której żydzi są często nadreprezentowani, co jest bezpośrednią

    Widzisz, tylko w takich wypadkach zdrowy rozsądek nie zawsze jest dobry.

  • 5. Data: 2019-06-20 23:43:05
    Od: u2 <u...@o...pl>

    > Moze i zaostrzające, ale skoro winy brak, to żeby nie wiem jak ją
    > zaostrzać i tak jej nie będzie.

    wy żydzi zawsze niewinni:)

    > Widzisz, tylko w takich wypadkach zdrowy rozsądek nie zawsze jest dobry.

    ano, żyd żydowi oka nie wykole:)

    --
    I love love

  • 6. Data: 2019-06-21 11:16:09
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Moze i zaostrzające, ale skoro winy brak, to żeby nie wiem jak ją
    > zaostrzać i tak jej nie będzie. >

    Co do zasady, sąd tak orzekł, prawomocny wyrok jest (bo jest?) sprawa
    zamknięta. Co do mojej oceny - to się kupy nie trzyma - staruszka
    "wtargnęła" na przejście, kolo jechał 20km/h i zachował szczególną
    ostrożność? No to WTF? Jak doszło do potrącenia?

    --
    Shrek

  • 7. Data: 2019-06-21 13:25:39
    Od: b...@g...com

    W dniu piątek, 21 czerwca 2019 11:16:10 UTC+2 użytkownik Shrek napisał:
    > to się kupy nie trzyma - staruszka
    > "wtargnęła" na przejście

    cyt.
    za jazdę samochodem bez prawa jazdy, polisy OC i ważnego przeglądu.
    Zgodnie z decyzją Sądu Rejonowego w Piasecznie z 3 września zapłaci 3 tys. zł kary
    grzywny i 370 zł kosztów sądowych

    VS
    cyt.
    2015r
    4200 zł kary za brak OC.

    = "W Polsce prawo jest jak pajęczyna, bąk się przebije muszyna zatrzyma".

    = zdziwienie jak to Ziober interweniuje O-SO-BIŚ-CIE

    Idźta po olej do głowy totalny Szreku. Jak elitki będą karane łagodniej
    niż plebs, Ziober takimi akcjami zawsze zyska.

  • 8. Data: 2019-06-21 13:38:01
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 21.06.2019 o 13:25, b...@g...com pisze:

> [...]

    > Idźta po olej do głowy totalny Szreku. Jak elitki będą karane łagodniej
    > niż plebs, Ziober takimi akcjami zawsze zyska.

    A wiesz mule bagienny co napisałem? No to przeczytaj jeszcze raz.

    BTW - cytat z 2015 zapewne uwzględnia opłatę na UFG - co jest niezależne
    od sądów.

    --
    Shrek

  • 9. Data: 2019-06-21 18:58:25
    Od: p...@g...com

    Dodał, że sędziom nie udało się ustalić, z jaką prędkością poruszała się
    poszkodowana. "Sąd, kiedy rozstrzygał tę sprawę, nie ustalił ponad wszelką
    wątpliwość, z jaką prędkością ta pani weszła na pasy.

    myślę że powinni przyjąć min. 30 km/h w tej sytuacji Najsztub był bez szans ;-)

    To durnota w stylu tłumaczeń imbecyli sprzed paru lat którym wiekowi piesi wskakiwali
    na maskę normalnie respekt !

  • 10. Data: 2019-06-21 19:16:00
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 21.06.2019 o 18:58, p...@g...com pisze:
> [...]
    >
    > To durnota w stylu tłumaczeń imbecyli sprzed paru lat którym wiekowi piesi

    typowe niedostosowanie prędkości do panujących warunków na drodze i
    zwalanie winy na pieszą:)