  • 21. Data: 2019-06-22 21:11:56
    Temat: Re: Sąd w Piasecznie uniewinnił Piotra Najsztuba
    Od: p...@g...com

    Wszystkie zwierzęta są równe ale niektóre są równiejsze. Gdyby to był Sebix w BMW sąd
    przylozylby 3-ke po ojcowsku ;-)

  • 22. Data: 2019-06-22 21:20:22
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 22.06.2019 o 20:14, Sonn pisze:

    > Gówno prawda. Jeśli zapomnisz z domu prawa jazdy i ktoś ci wlezie pod
    > koła, to wówczas sąd winien potraktować cię ze szczególną surowością?
    > Gratuluję idiotyzmu. Zastanawiam się tylko czy on nabyty, czy wrodzony.

    Trochę masz rację, ale tylko troszeczkę. Brak uprawnień, to nie do końca
    to samo, co brak dokumentu stwierdzającego posiadanie uprawnienia.
    Natomiast i kierowanie bez wymaganego dokumentu, i kierowanie bez
    uprawnień w chwili tego zdarzenia było tylko wykroczeniem.

  • 23. Data: 2019-06-22 21:23:31
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 22.06.2019 o 20:19, Sonn pisze:

    > Zatrzymanie prawa jazdy za punkty nie oznacza utraty uprawnień, a
    > jedynie zatrzymanie dokumentu i ewentualny egzamin kontrolny.

    N ie, no tu, tpo już po bandzie poszedłeś. Jesli ma się za dużo punktów,
    to Starostwa / Prezydent Miasta wydaje decyzje o cofnięciu uprawnień do
    prowadzenia pojazdów.

  • 24. Data: 2019-06-22 21:33:40
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

> [...]
    > Natomiast i kierowanie bez wymaganego dokumentu, i kierowanie bez
    > uprawnień w chwili tego zdarzenia było tylko wykroczeniem.

    Zgadzam się. Do cofnięcia uprawnień jest wymagana decyzja
    administracyjna wydawana przez starostę. W przypadku Najsztuba takiej
    decyzji nie było. Tak więc miał uprawnienia do kierowania w
    przeciwieństwie do tego co tu wypisuje ten antysemicki troll u2.

    --
    Sonn

  • 25. Data: 2019-06-22 21:34:46
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    > N ie, no tu, tpo już po bandzie poszedłeś. Jesli ma się za dużo punktów,
    > to Starostwa / Prezydent Miasta wydaje decyzje o cofnięciu uprawnień do
    > prowadzenia pojazdów.

    Tak, ale w tym wypadku nie wydał. I tu właśnie jest pies pogrzebany. Nie
    ma decyzji - masz uprawnienia.

    --
    Sonn

  • 26. Data: 2019-06-22 21:43:33
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 22.06.2019 o 21:33, Sonn pisze:

> [...]
    > decyzji nie było. Tak więc miał uprawnienia do kierowania w
    > przeciwieństwie do tego co tu wypisuje ten antysemicki troll u2.

    Aaa! To nie zrozumiałem. To w takim razie co ma brak dokumentu ze
    spowodowaniem lub nie wypadku? By bardziej zdenerwowany i rozkojarzony z
    tego powodu?

  • 27. Data: 2019-06-22 21:44:55
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 22.06.2019 o 21:34, Sonn pisze:

    > Tak, ale w tym wypadku nie wydał. I tu właśnie jest pies pogrzebany. Nie
    > ma decyzji - masz uprawnienia.

    Jeśli nie ma prawomocnej decyzji, to facet ma uprawnienia i co najwyżej
    w tamtrym czasie mógł dostać mandat 50 zł za brak dokumentu przy sobie.

  • 28. Data: 2019-06-22 21:45:38
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2019-06-22 o 21:33, Sonn pisze:

> [...]
    > decyzji nie było. Tak więc miał uprawnienia do kierowania w
    > przeciwieństwie do tego co tu wypisuje ten antysemicki troll u2.

    Czy sugerujesz, że semityzm lub antysemityzm miał znaczenie w tej całej
    sprawie?

  • 29. Data: 2019-06-22 21:53:30
    Od: Shrek <...@w...pl>

> [...]

    > koła, to wówczas sąd winien potraktować cię ze szczególną surowością?
    > Gratuluję idiotyzmu. Zastanawiam się tylko czy on nabyty, czy wrodzony.

    Ale rozróżniasz brak uprawnień od braku dokumentu?

    --
    Shrek

  • 30. Data: 2019-06-22 22:03:29
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    > Aaa! To nie zrozumiałem. To w takim razie co ma brak dokumentu ze
    > spowodowaniem lub nie wypadku?

    Dokładnie NIC. Ale dla tępych prawackich trolli to powód do rzucania g...

    --
    Sonn