  • 11. Data: 2005-03-15 08:39:21
    Temat: Re: Sąd Pracy - potrzebny adwokat z Poznania
    Od: Otto Falkenstein <f...@g...pl>

    mixer napisał(a):

    > Czyzby? Jakich? Nie mam prawa oskarzyc nieuczciwego pracodawce o
    > naduzycia wobec pracownika? Oczywistych naduzyc? Pracodawce oglaszajcego
    > sie PUBLICZNIE w sieci?

    A masz jakiekolwiek dowody na to? Które mógłbyś przedstawić w sądzie,
    gdy zostaniesz oskarżony o publiczne pomówienie i pozwany o
    odszkodowanie? Prawo do ochrony dobrego imienia także jest prawem
    konstytucyjnie chronionym.

    > No to do sadu mnie... Zobaczymy czy jest to jedyna pracownica tak
    > potraktowana. I z pewnoscia potencjalni klienci beda zainteresowani
    > wewnetrznymi informacjami klienta maglowanymi publicznie. Powodzenia.

    A wiesz, ze jeżeli to okaże się nieprawdą, a potencjalni klienci z tego
    powody nie kupią u niego to ty będziesz musiał za to zapłacić?
    Naruszyłeś konstytucyjne prawo do ochrony dobrego imienia dzieciaku. I
    nie myśl, że to, że siedzisz w Jersey City, NJ daje ci jakiekolwiek
    większe prawa, o immunitecie nie wspominajac.

    --
    Falkenstein
    Ordo Luminis

  • 12. Data: 2005-03-15 08:39:53
    Od: Kira <c...@e...pl>

    Re to: mixer [Tue, 15 Mar 2005 04:13:07 GMT]:

    > Oczywiscie jestes zdania ze od razu kazdy pracownik
    > to gnoj korego mozna zgwalcic kiedy sie chce.

    Zwolnienie nieefektywnego pracownika to gwalcenie? Chyba
    cos Ci sie popierwiosnkowalo kolego.

    Faktycznie, na miejscu tego pracodawcy migiem podalabym
    Cie do sadu. Tak o, dla nauczenia rozumu.

    Kira

  • 13. Data: 2005-03-15 08:50:22
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Otto Falkenstein wrote:

> [...]
    > I nie myśl, że to, że siedzisz w Jersey City, NJ daje ci jakiekolwiek
    > większe prawa, o immunitecie nie wspominajac.

    z ciekawości, skąd ten wniosek? Znaczy że nadaje z Nowego Jorku?
    Pytam bo nic w nagłówkach tego nie sugeruje, ani nntp, ani referery...

    --
    Pozdro
    Massai

  • 14. Data: 2005-03-15 09:09:41
    Od: Otto Falkenstein <f...@g...pl>

    Massai napisał(a):

    > z ciekawości, skąd ten wniosek? Znaczy że nadaje z Nowego Jorku?
    > Pytam bo nic w nagłówkach tego nie sugeruje, ani nntp, ani referery...

    IP 141.153.190.57 to Verizon.net z Jersey City, NJ
    Poza tym jakby nadwał z Polski to raczej nie wstałby o 4.30 rano, żeby
    wysłać tyle postów :-)

    Ale oczywiście moje umiejętnosci namierzania IP nie dorównują
    umiejętnościom dr G.P.K. Ph.D. którego nawet KGB nie namierzy, więc
    oczywiście mogę się mylić.

    --
    Falkenstein
    Ordo Luminis

  • 15. Data: 2005-03-15 09:17:22
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Otto Falkenstein wrote:

    > IP 141.153.190.57 to Verizon.net z Jersey City, NJ
    > Poza tym jakby nadwał z Polski to raczej nie wstałby o 4.30 rano,
    > żeby wysłać tyle postów :-)

    hyh, muszę zmienić sprawdzajkę, wywaliło mi tylko że to EU...

    --
    Pozdro
    Massai

  • 16. Data: 2005-03-15 09:45:10
    Od: "Piaskowski, Rafal" <R...@d...com>

> [...]
    > korego mozna
    > zgwalcic kiedy sie chce.
    >

    > Dobrze ze ujawniasz kim naprawde jestes:
    >
    > Rafal Piaskowski
    >
    > DomData Sp. z o.o.
    >
    > ul. Strzeszyn'ska 73/75
    >
    > 60-479 Poznan'
    >
    > Tel.: +48 (61) 8497 000
    >
    > Fax: +48 (61) 8497 009
    >
    > h...@d...com
    >
    > http://www.domdata.com
    >
    > UWAGA KRETACZ!
    >
    > A dla angielskojezycznych archiwow grup ten mily prezent:
    >
    > BEWARE: RAFAL PIASKOWSKI is a FRAUDSTER and his DomData is a RACKET!
    Adwokaci firmy, której dane tutaj przytoczyles oczywiscie juz zajeli sie
    sprawa. Tak na marginesie czlowieku, to jest firma w której jestem
    pracownikiem a która publicznie pomówiles i bedziesz odpowiadal za to w
    sadzie.

    Rafal Piaskowski.

  • 17. Data: 2005-03-15 09:47:18
    Od: "Piaskowski, Rafal" <R...@d...com>

    > Ja bym tak dla zasady podal Cie do sadu na jego miejscu.
    Ja pracuje w tej firmie i ona nie ma nic wspólnego z moją sprawą. Nie
    pisałem zresztą z konta firmowego, nie wiem skąd ten gostek wziął dane
    firmy. Już to zgłosiłem komu trzeba. Prawnicy bardzo się ponoć
    ucieszyli:-)

    Pozdr.
    Rafał Piaskowski.

  • 18. Data: 2005-03-15 09:56:48
    Od: "Piaskowski, Rafal" <R...@d...com>

    > Panie Rafale, proszę się nawet nie zastanawiać i pozwać oszczercę.
    Firma, w której jestem zatrudniony, to zrobi na pewno.

    > Co do meritum.
    > Adwokat będzie Pana słono kosztował, a w sprawach przed sądem pracy
    > zasądzane są raczej niskie koszty... Lepiej poszukac radcy prawnego,
    > oni cenią się ciut niżej, poza tym większa szansa na znalezienie speca
    > od prawa pracy w tej profesji. Adwokaci rzadko się w to bawią, za mało
    > dochodowe.
    Dziękuje za informacje.

    > Zresztą - zwolniona domaga się uznania bezskuteczności wypowiedzenia?
    > Na jakiej podstawie?
    No twierdzi w piśmie, że zwolniłem ją, ponieważ powiedziała, że niby źle
    się czuje i chce iść wieczorem do lekarza. Przecież pojechałem tam do
    niej podbić pieczątke ale z powodów o których napisałem wyżej nie
    wytrzymałem i wręczyłem wypowiedzenie. Ale wypowiedzenie dostała z
    powodu braku dyscypliny i wisiało to na niej już od dawna.

    Pozdr.
    Rafał Piaskowski.

  • 19. Data: 2005-03-15 10:27:56
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Piaskowski, Rafal wrote:

> [...]
    > nie wytrzymałem i wręczyłem wypowiedzenie. Ale wypowiedzenie dostała z
    > powodu braku dyscypliny i wisiało to na niej już od dawna.

    Ważne jest co zostało wpisane jako powód wypowiedzenia. W naszym
    dziwnym kraju pracodawca nie może zwolnić pracownika ot tak sobie.
    Bardzo śliskie jest zazwyczaj zwalnianie za "przewiny" - często
    dochodzi do dyskusji, o to czy były wcześniej ostrzeżenia, czy
    zastosowano regulaminowe kary, nagany itp.

    Dlatego często osoba, która nabroiła, jest zwalniana z winy zakładu
    pracy, "likwidacja miejsca pracy" itp.

    --
    Pozdro
    Massai

  • 20. Data: 2005-03-15 10:44:46
    Od: "Piaskowski, Rafal" <R...@d...com>

> [...]
    > dochodzi do dyskusji, o to czy były wcześniej ostrzeżenia, czy
    > zastosowano regulaminowe kary, nagany itp.
    Wpisałem rzeczywisty powód czyli brak dyscypliny pracy.

    > Dlatego często osoba, która nabroiła, jest zwalniana z winy zakładu
    > pracy, "likwidacja miejsca pracy" itp.
    No tak nie wiedziałem.

    Pozdr.
    Rafał Piaskowski.