  • 1. Data: 2006-09-17 03:50:24
    Temat: SZUKAM ADWOKATA W KRAKOWIE/pompa ciepła, sys. went
    Od: VEE<a...@w...pl>

    witam
    poszukuję adwokata/ki który porządnie wwgryzie się w temat ogrzewania domu pompą
    ciepła. Zakupiłam urządzenie które miało ogrzewać dom i wodę, a tego nie robi a
    wręcz szkodzi zdrowiu i zyciu. Napisany i złożony jest pozew w prokuraturze i
    zmierza w kierunku zajęcia się tą sprawą. Jesli ktoś z Was ma adwokata który
    jest skuteczny, inteligentny, odbiera telefony, znajduje czas dla mnie ( nie
    chodzi mi o adwokata na moje zawołanie, ale o osobę sumienna i odpowiedzialną)
    .. to bardzo proszę o wskazanie takiej osoby :)

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2011-11-23 20:37:24
    Od: "bukowski" <salwarkameez@WYTNIJ_TOwp.pl>

    Nie wiem czy na zawołanie, ale jedną z lepszych osób w branży jest mec. Mariusz
    Boruch. Ja co prawda zlecałem mu sprawę spadkową 2 lata temu, ale mogę go polecić
    także i tu, bo wiem, że zajmuje sie takimi rzeczami. wklep sobie w gugle nazwisko
    albo zajrzyj tu www.mariuszboruch.pl

  • 3. Data: 2011-11-24 22:42:29
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2011-11-23 21:37, bukowski pisze:

> [...]
    także i tu, bo wiem, że zajmuje sie takimi rzeczami. wklep sobie w gugle nazwisko

    Druch Boruch :D

    *sorry, ale nie moglem sie powstrzymac ;)

    --
    venioo
    GG:198909

  • 4. Data: 2011-11-27 12:47:50
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "venioo" <p...@o...eu> wrote in message news:jamh8l$98v$4@news.onet.pl...
    > Druch Boruch :D
    > *sorry, ale nie moglem sie powstrzymac ;)

    ale przeciez nie ma drucha Borucha!