  • 1. Data: 2006-09-17 03:44:23
    Temat: firma windykacyjna za zapłacony rachunek
    Od: marynia<m...@m...edu.pl>

    Mam następujące pytanie i prośbę o inspiracje prawnicze. W lipcu 2004 zapłaciłam
    fakturę za telefon TPSA. W kwietniu 2005 dostałam wezwanie z firmy
    windykacyjnej, że mam zapłacić tą fakturę i odsetki. Wcześniej TPSA nie
    poinformowało mnie o zaległości, nie przysłałam wezwania do zapłaty, ani w
    żaden iny sposob nie ujawniła braku wpłaty. Pierwszej firmie windykacyjnej
    przedstawiłam potwierdzenia zapłacenia rachunku. Później w sierpniu 2006
    zgłosiła sie do mnie druga firma windykacyjna z żadaniem zapłacenia tego samego
    (ZAPŁACONEGO) rachunku. Tym razem uzyskanie z banku zaświadczenia
    kosztowało mnie 15 zł. Mam dosyć udowadniania, ze nie jestem wielbłądem. Co
    Państwo radzą, może uda sie pociagnąć TPSA do odpowiedzialności za próbę
    wyłudzenia pieniędzy. Nie mam przeciez gwarancji, że za rok jakaś inna firma
    windykacyjna nie zgłosi sie ponownie, strasząc i grożac.
    Z góry dziekuję za pomoc...

    -> http://usenet.pomocprawna.info