  • 1. Data: 2006-09-17 03:48:25
    Temat: odprawa uzupelniajaca
    Od: halina<h...@o...pl>

    Należy mi się odprawa uzupełniajaca,jednakże pracodawca negatywnie
    ustosunkował sie do mojego wniosku,twierdząc, ze moje żądanie nie jest
    unormowane zadnym przepisem prawa(tzn.kp,przepisy wykonawcze,czy przepisy
    szczegółwe), a tylko wyrokiem SN, ( ktorym podobny kazus został rozstrzygnięty
    na korzyść pracownika),a ktory wg pracodawcy dotyczy tylko tej jednej
    konkretnej sprawy i nie może stanowić wykładni prawa stanowionego w innych
    przypadkach. Proszę o pomoc jak \"odzyskać\" należną mi odprawę. Znalazłam
    artykuł na ten temat w czasopiśmie Ubezpieczenia i Prawo Pracy nr.1 z 2006 r.ale
    nie mam do niego dostępu.Może ktoś może mi pomóc i wkleic ten artykuł jako
    odpowiedż?
    Jak uzasadnić swoje prawo do rzeczonej odprawy ?

    -> http://usenet.pomocprawna.info