  • 1. Data: 2006-09-17 03:44:24
    Temat: firma windykacyjna i zapłacona faktura
    Od: marynia<m...@m...edu.pl>

    Witam serdecznie,
    potrzebuję porady w nastepujacej sytuacji. W lipcu 2004 zapłaciłam fakturę TPSA
    za telefon. W kwietniu 2005 dostałam wezwanie z firmy windykacyjnej,
    domagającej sie zapłaty tej opłaconej faktury z odsetkami. Przedstawiłam firmie
    potwierdzenie zapłaty i cisza. teraz w sierpniu 2006 przyszło kolejne wezwanie z
    innej firmy windykacyjnej, w którym żądają natychmiastowej zapłaty tej samej
    faktury. Tym razem uzyskanie z banku takiego potwierdzenia kosztowało mnie 15
    zł, nie mówiąc o czasie i nerwach. Mam dosyć udowadniania że nie jestem
    wielbłądem i nie mam gwarancji, że za rok jakaś firma windykacyjna nr 3 nie
    upomni się o pieniądze za zapłacony rachunek. Co Państwo radzicie zrobić, czy
    można jakoś TPSA pociągnąć do odpowiedzialności za próbę wymuszenia pieniędzy?
    A poza tym doskonale zdaję sobie sprawe z tego, ze tanależność, nawet jesli
    rzeczywiscie im by sie należała, to uległa w lipcu tego roku przedawnieniu....
    Z góry dziekuję za pomoc

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2006-09-17 03:55:55
    Temat: Re: firma windykacyjna i zapłacona faktura
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    marynia wrote:
> [...]
    > rzeczywiscie im by sie należała, to uległa w lipcu tego roku przedawnieniu....

    Następne listy z firm windykacyjnych wywalać do kosza i nawet nie
    odpowiadać.
    Ewentualnie czekać tylko i wyłącznie na list z sądu jeśli któraś z firm
    zechce iść do sądu.
    W sądzie pokazać zapłacony rachunek odwrócić się na pięcie i wyjść.
    Właściwie to już teraz nawet rachunek ci nie jest potrzebny.
    Wystarczy powiedzieć w sądzie, że się przedawniło.

  • 3. Data: 2006-09-17 09:32:23
    Od: Bungo <b...@g...pl>

    marynia napisał(a):
> [...]
    > rzeczywiscie im by sie należała, to uległa w lipcu tego roku przedawnieniu....

    to nie tepsa, tylko firma windykacyjna. handluja sobie tym dlugiem -
    jak sie dowiedza ze nie istnieje, to sprzedaja innej firmie:-(

    zlozyc reklamacje w TP SA, zadajac anulowania cesji tego dlugu na
    firme windykacyjna.

    jak nie pomoze, zlozyc skarge do Generealnego Inspektora Ochrony
    Danych Osobowych na bezprawne przetwarzanie danych. Skoro dlugu nie ma
    - przetwarzanie danych rzekomego dluznika jest nielegalne.

    pozdrawiam:-)

    ==> Bungo:-)