  • 11. Data: 2016-06-04 08:57:13
    Temat: Re: Rzeplinski do Rzeplina !!
    Od: "Danusia" <d...@w...pl>

    Użytkownik "Big Jack" <a...@b...zz> napisał w wiadomości
    news:nism4f$f1a$1@node2.news.atman.pl...
    >W wiadomości
    > news://news-archive.icm.edu.pl/nir8uu$29j$1@node2.ne
    ws.atman.pl
    > *Danusia* napisał(-a):
    >
    >> ---
    >> oprogramowanie antywirusowe Avast.
    >
    > Wywal to ścierwo ^

    Wywaliłam. Zadowolony?

  • 12. Data: 2016-06-04 10:53:56
    Temat: 'Na stanowisko asystenta nie ma jawnego i otwartego naboru'
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    No a po co? Przecież lepiej zatrudnić krewnych i znajomych Rzeplińskiego!!
    www.rp.pl/Rzecz-o-prawie/306049992-Asystentura-w-Try
    bunale-Konstytucyjnym--prestizowy-epizod-prawniczy.h
    tml

  • 13. Data: 2016-06-04 12:46:29
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik ąćęłńóśźż n...@d...spamerow ...

    > No a po co? Przecież lepiej zatrudnić krewnych i znajomych
> [...]
    Tak, tak, wiemy ze teraz jest atak na TK bo trzeba pokazac jaki on
    niedopracy, nieprawy i niesprawiedliwy.

    Jakie wnioski z tego artykułu?

  • 14. Data: 2016-06-04 14:35:24
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 4 Jun 2016 10:53:56 +0200, ąćęłńóśźż napisał(a):
    > No a po co? Przecież lepiej zatrudnić krewnych i znajomych Rzeplińskiego!!
    > www.rp.pl/Rzecz-o-prawie/306049992-Asystentura-w-Try
    bunale-Konstytucyjnym--prestizowy-epizod-prawniczy.h
    tml

    Nowa wladza wlasnie wywala kogo sie da i zatrudnia "swoich", wiec
    zarzuty co do TK troche nietrafione.

    J.

  • 15. Data: 2016-06-04 16:25:17
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    ws.atman.pl
    *Danusia* napisał(-a):

    > Wywaliłam. Zadowolony?

    tak

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 16. Data: 2016-06-04 18:28:30
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...example.com>

    On 06/04/2016 05:53 PM, ąćęłńóśźż wrote:
    > No a po co? Przecież lepiej zatrudnić krewnych i znajomych Rzeplińskiego!!
    > www.rp.pl/Rzecz-o-prawie/306049992-Asystentura-w-Try
    bunale-Konstytucyjnym--prestizowy-epizod-prawniczy.h
    tml

    W całym artykule ani razu nie pojawia się słowo "Rzepliński" (przez
    jakiekolwiek odmiany), "krewny" (przez jakiekolwiek odmiany), czy
    "znajomy" (przez jakiekolwiek odmiany).

    Ale co do zasady - znakomita racja. Kiedy rząd wprowadzi przejrzysty
    nabór na stanowiska, podparte umiejętnościami kandydatów? Bo z tego co
    pamiętam, rząd właśnie poszedł w przeciwną stronę i uznał, że
    umiejętności kandydatów na stanowiska w służbie państwowej nie są niczym
    ważnym, a sam nabór powinien być jak najbardziej niejawny, bo tylko to
    gwarantuje, że stanowiska obejmą odpowiedni kolesie. Coś jak "Folwark
    zwierzęcy".

    Tomasz Chmielewski
    http://www.ptraveler.com

  • 17. Data: 2016-06-05 09:12:23
    Od: "Danusia" <d...@w...pl>

    Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości
    ..
    > Użytkownik ąćęłńóśźż n...@d...spamerow ...

    bunale-Konstytucyjn

    > Tak, tak, wiemy ze teraz jest atak na TK bo trzeba pokazac jaki on
> [...]

    Prosty wniosek: w Holandii bardzo demokratycznym kraju nie ma Trybunału
    Konstytucyjnego, nie ma też problemów z praworządnością ani demokracją. Ba nawet
    pewien wiceprzewodniczący KE jest Holendrem.

  • 18. Data: 2016-06-05 11:01:06
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Danusia d...@w...pl ...

> [...]
    > Trybunału Konstytucyjnego, nie ma też problemów z praworządnością ani
    > demokracją. Ba nawet pewien wiceprzewodniczący KE jest Holendrem.

    I dlatego mozna łamac uchwaloną u nas Konstytucję i zawarte w niej zasady?
    Dziwne myslenie...
    Nie twierdze, ze TK jest nieodzowne, jedyny, prawdziwy, praworzadny etc.
    Ale zmiana tych zasad powinna chyba wygladac odrobine inaczej...

    Ale czy w powyzszym artykule było coś o tym, do czego sie odniosłas?
    Bo ja pytałem o wnioski z artykułu a nie jakies ogólne uwagi...

  • 19. Data: 2016-06-05 13:32:48
    Od: "rg" <n...@o...pl>

    Sat, 4 Jun 2016 08:57:13 +0200, w <nitu5q$jfm$1@node2.news.atman.pl>, "Danusia"
    <d...@w...pl> napisał(-a):

    > Użytkownik "Big Jack" <a...@b...zz> napisał w wiadomości

    > Wywaliłam. Zadowolony?

    Teraz wyrzuć wirusy z głowy.

  • 20. Data: 2016-06-05 13:33:18
    Od: "rg" <n...@o...pl>

    Sun, 5 Jun 2016 09:12:23 +0200, w <nj0jel$2uu$1@node1.news.atman.pl>, "Danusia"
    <d...@w...pl> napisał(-a):

    > Prosty wniosek: w Holandii bardzo demokratycznym kraju nie ma Trybunału
    Konstytucyjnego, nie ma też problemów z praworządnością ani demokracją. Ba nawet
    pewien wiceprzewodniczący KE jest Holendrem.

    Tam nie ma Pis.