  • 1. Data: 2016-06-02 18:55:37
    Temat: Zakupy za darmo jeśli Polska będzie w półfinale
    Od: Piotrek <p...@p...onet.pl>

    Media Markt po raz kolejny pokazuje jak mocno wierzy w naszych
    piłkarzy, kusząc klientów perspektywą zwrotu pieniędzy za zakupy
    w przypadku awansu Polski do półfinału Euro. Przypuśćmy jednak,
    że organizatorzy promocji będą mieli niesamowitego pecha
    i rzeczywiście dotrzemy do półfinału. Czy w takiej sytuacji
    sieć sklepów rzeczywiście będzie zobligowana do dotrzymania
    swojej obietnicy, czy może szefostwo będzie mogło się od tego
    wykpić, podpierając się modnym stwierdzeniem, że reklama nie stanowi
    oferty handlowej, albo jakimś innym prawniczym bełkotem?

  • 2. Data: 2016-06-02 19:06:36
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-06-02 o 18:55, Piotrek pisze:
> [...]
    > wykpić, podpierając się modnym stwierdzeniem, że reklama nie stanowi
    > oferty handlowej, albo jakimś innym prawniczym bełkotem?

    Czemu nie zadałeś sobie trudu choć pobieżnego spojrzenia na warunki?

    1. Zakupy trzeba zrobić do niedzieli
    2. Prawdopodobieństwo wejścia PL do półfinału jest niewielkie, ale mierzalne
    3. Ryzyko takie można ubezpieczyć
    4. Ergo ad 3. MM nic nie ryzykuje, bo mogło się od tego ubezpieczyć

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2016-06-02 19:30:51
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Byc moze normalnie - nie mamy pana pieniedzy i co pan nam zrobi :-)
    A poza tym jestemy spolka zadluzona.
    P.S. Polskie MM chyba dzialaja jako franczyza - kazdy sklep osobna
    firma.

> [...]
    >mierzalne
    >3. Ryzyko takie można ubezpieczyć
    >4. Ergo ad 3. MM nic nie ryzykuje, bo mogło się od tego ubezpieczyć

    Mogla, ale ubezpieczenia przeciez kosztuja.
    A skoro ryzyko male - to po co wyrzucac pieniadze :-)

    I na takie cuda, to nie wiem czy Ci sie uda ubezpieczyc - bo
    ubezpieczyciel powie ze nie prowadzi, albo ze potrzebuje miesiaca na
    zastanowienie.
    Predzej pojsc do jakiegos bookmachera i postawic grubsza gotowke ...

    Ja bym tam raczej pomyslal o ad 1 - termin krotki, niezbedna
    rejestracja, moze po prostu mala kwote ryzykuja, najwyzej wyplaca z
    zysku.

    Mozna tez podobna akcje w wielu krajach zrobic - wszystkie do
    polfinalu na pewno nie wejda :-)

    J.

    --
    Liwiusz

  • 4. Data: 2016-06-03 08:46:31
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Thu, 2 Jun 2016 19:06:36 +0200
    Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    > 3. Ryzyko takie można ubezpieczyć

    Naprawde firma może się ubezpieczyć od strat poniesionych w wyniku zakładu
    hazardowego?

    Pytam bo nie wiem.

    --
    pozdrawiam
    szerszeń

  • 5. Data: 2016-06-03 10:03:12
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-06-03 o 08:46, szerszen pisze:

    > Naprawde firma może się ubezpieczyć od strat poniesionych w wyniku zakładu
    hazardowego?

    > Pytam bo nie wiem.

    Przecież istnieją zakłady bukmacherskie. Załóżmy, że za każde 10zł
    postawione teraz na Polskę w półfinale płacą 500zł, wystarczy zatem, aby
    MM odprowadzało od każdego konkursowego 10zł do buka, aby potem wyjść na
    zero.

    A w rzeczywistości pewnie i tego nie robią, bo nawet w tak
    nieprawdopodobnym zdarzeniu wiele nie zbiednieją (to tylko ułamek
    sprzedaży z kilku dni).

    --
    Liwiusz

  • 6. Data: 2016-06-29 19:24:35
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Piotrek" napisał 2016-06-02 w wiadomości
> [...]
    >wykpić, podpierając się modnym stwierdzeniem, że reklama nie stanowi
    >oferty handlowej, albo jakimś innym prawniczym bełkotem?

    Jeszcze jeden dobry mecz i mozemy sie dowiedziec :-)

    J.

  • 7. Data: 2016-06-29 20:44:06
    Od: Wiesiaczek <W...@v...pl>

    W dniu 29.06.2016 o 19:24, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Piotrek" napisał 2016-06-02 w wiadomości
    >
    > Jeszcze jeden dobry mecz i mozemy sie dowiedziec :-)
    >
    > J.

    Akurat naszło mnie na kupno telewizora, a Euro interesuje mnie tylko na
    koncie bankowym.
    Dopiero po kupnie TV Sony 50" okazało się, że wziąłem udział w loterii:)

    No i teraz muszę trzymać kciuki, choć nie mam pojęcia, o co w tym graniu
    chodzi i czapeczki ani szalika nie zamierzam kupować :)

    --
    Wiesiaczek (dziś z DC)

    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
    Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)

  • 8. Data: 2016-06-29 20:49:31
    Od: Piotrek <p...@p...onet.pl>

    W dniu środa, 29 czerwca 2016 19:24:41 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
    > Użytkownik "Piotrek" napisał 2016-06-02 w wiadomości
    >
    > Jeszcze jeden dobry mecz i mozemy sie dowiedziec :-)
    >
    > J.

    Właśnie miałem napisać, że biorąc pod uwagę naszą bieżącą sytuację
    pomysłodawca tej akcji właściwie już od soboty powinien robić w gacie
    ze strachu - chyba troszkę "za bardzo" w nas uwierzył i w warunkach
    promocji zamiast słówka "finał" nierozważnie umieścił "półfinał".
    Ciekawe ile milionów strat w przybliżeniu odnotuje Media Markt
    jeśli jutrzejszy mecz przebiegnie nie po myśli tej sieci. Niezależnie
    od tego, jak się wszystko potoczy, już chyba nigdy nie będą mieli
    odwagi wyrwać się z podobną obietnicą (no, chyba że tym razem
    premiowane będzie już tylko pierwsze, maksymalnie drugie miejsce
    na całej imprezie). Z ciekawości: czy ktoś z Was zrobił albo
    zna kogoś, kto skuszony reklamą, zrobił tam w dniach objętych
    promocją jakieś większe zakupy? Ile zaoszczędzicie w razie
    naszej jutrzejszej wygranej?

  • 9. Data: 2016-06-29 21:04:27
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl>

    Piotrek <p...@p...onet.pl> pisze:

> [...]
    > zna kogoś, kto skuszony reklamą, zrobił tam w dniach objętych
    > promocją jakieś większe zakupy? Ile zaoszczędzicie w razie

    A ile tych strat odzyskają dzięki reklamie swojej sieci
    "medialną wrzawą" jak to "stracą" na wierze w polską piłkę skopaną?

    Obstawiam że _troszeczkę_ pograją na czas akurat tyle żeby
    "medialna wrzawa" była większa ale "niemal w pełni korzystna".
    Jakoś nie chce postawić _dużo_ że będą chcieli sobie sami zafundować
    dodatkowo wielką reklamę _negatywną_ wyłganiem się z tej promocji.

    --
    A. Filip
    Czyń dobro i rzucaj je do wody. (Przysłowie hinduskie)

  • 10. Data: 2016-06-29 21:11:49
    Od: <6...@5...211149.invalid> (Tom N)

    Wiesiaczek w

    > Akurat naszło mnie na kupno telewizora,

    Oczywiście w MM...

    > a Euro interesuje mnie tylko na koncie bankowym.

    Taaa, to, że sprzęt w MM jest droższy niż w XX o jakieś 10-20% to
    wieśniaczka nie interesuje...

    > Dopiero po kupnie TV Sony 50"

    Czyli wieśniaczek kupił wyświetlacz a nie telewizor.

    > No i teraz muszę

    Kolejne natręctwo wieśniaczka?

    --
    'Tom N'