  • 1. Data: 2016-06-02 20:11:27
    Temat: Rzeplinski do Rzeplina !!
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Co za pajac z tego kretyna!!!
    (patrz przechwycenie pajaca przez reportera TVP przed tzw. trybunałem rzeplińskim, aż
    oplułem telewizor)
    To w ogóle jakaś niezła mafia te prezesy tzw. trybunału: dla Stępnia dziennikarz nie
    jest partnerem do rozmowy, dla rzeplińskiego (mała litera zamierzona, jak dla
    przymiotnika) kulturalna rozmowa jest niegrzeczna.
    Jak jest procedura odbierania tytułów profesorskich podobnym durniom???

  • 2. Data: 2016-06-02 20:47:56
    Temat: Re: Rzeplinski do Rzeplina !!
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-06-02 20:11, ąćęłńóśźż wrote:
    > Jak jest procedura odbierania tytułów profesorskich podobnym durniom???

    Możesz spróbować przywrócić sądy ludowe, były bardzo skuteczne swego czasu.

  • 3. Data: 2016-06-02 21:32:13
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 2016-06-02 o 20:11, ąćęłńóśźż pisze:

    > Jak jest procedura odbierania tytułów profesorskich podobnym durniom???

    jest też procedura przeciwko takim durniom w usenecie jak ty nie
    potrafiącym nawet czytnika ustawić żeby wiersze prawidłowo zawijał.

    --
    Sonn

  • 4. Data: 2016-06-03 08:43:34
    Od: "Danusia" <d...@w...pl>

    Użytkownik " ąćęłńóśźż" <n...@d...spamerow> napisał w wiadomości
    > Jak jest procedura odbierania tytułów profesorskich podobnym durniom???

    To człowiek który po cichu pilnuje interesów międzynarodowych instytucji finansowych.
    Zarówno miejsce jak i stanowisko idealne do tego celu. I dlatego nikt mu nic nie
    zrobi.

    pozdr

    ---
    Avast.

  • 5. Data: 2016-06-03 21:34:44
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    ws.atman.pl
    *Danusia* napisał(-a):

    > ---
    > oprogramowanie antywirusowe Avast.

    Wywal to ścierwo ^

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 6. Data: 2016-06-03 22:00:49
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 3 czerwca 2016 21:34:40 UTC+2 użytkownik Big Jack napisał:
    > W wiadomości
    ws.atman.pl

    > Wywal to ścierwo ^
    A tak z czystej ciekawości- w czym to Tobie przeszkadza?

  • 7. Data: 2016-06-03 22:02:57
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2016-06-03 o 22:00, Kris pisze:
    ws.atman.pl

    > A tak z czystej ciekawości- w czym to Tobie przeszkadza?

    Każdemu przeszkadza. Tego w stopce nie powinno być. To informacja dla
    Ciebie. Inni sobie nie życzą tego doklejonego ogona.

    --
    animka

  • 8. Data: 2016-06-03 22:27:39
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 3 czerwca 2016 22:04:27 UTC+2 użytkownik Animka napisał:
    >Inni sobie nie życzą tego doklejonego ogona.
    Czemu za mnie sie wypowiadasz?

  • 9. Data: 2016-06-03 22:43:23
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Kris"

    > ... antivirus
    >
    > Wywal to ścierwo ^
    A tak z czystej ciekawości- w czym to Tobie przeszkadza?
    ---
    Trzeba oglądać to gówno.

  • 10. Data: 2016-06-04 08:00:43
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>