  • 31. Data: 2016-06-07 08:32:47
    Temat: Re: 'Na stanowisko asystenta nie ma jawnego i otwartego naboru'
    Od: "Danusia" <d...@w...pl>

    .
> [...]
    będzie głośno płakał o braku praworządności i demokracji w Polsce.

    nigdzie nie jest napisane w żadnych traktatach UE że mieć musimy.

    > Bo sprawa nie rozbija się o obecność TK, tylko o obecność tworu
    > kontrolującego konstytucyjność przepisów. W USA jest to na przykład Sąd
    > Najwyższy.

    Tylko że w Holandii oprócz braku TK jest punkt w konstytucji zakazujący kontrolę
    zgodności ustaw z konstytucją.
    A przecież jest to wzorcowa demokracja, na którą nie powołuje sie wiceprzewodniczący
    KE.

  • 32. Data: 2016-06-07 08:37:39
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...example.com>

    On 06/07/2016 03:32 PM, Danusia wrote:

> [...]
    > zakazujący kontrolę zgodności ustaw z konstytucją. A przecież jest to
    > wzorcowa demokracja, na którą nie powołuje sie wiceprzewodniczący

    Który to punkt?

    Tomasz Chmielewski
    http://www.ptraveler.com

  • 33. Data: 2016-06-07 08:43:20
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-06-07 o 08:32, Danusia pisze:

    > Tylko że w Holandii oprócz braku TK jest punkt w konstytucji zakazujący kontrolę
    zgodności ustaw z konstytucją.

    Chyba nie rozumiesz tego, co czytasz.

    --
    Liwiusz

  • 34. Data: 2016-06-07 09:42:46
    Od: "rg" <n...@o...pl>

    Mon, 6 Jun 2016 19:41:43 +0200, w <5755b5d9$0$645$65785112@news.neostrada.pl>,
    "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Od tych 3 wymaga sie dobrej wiedzy prawniczej, a od 561 w zasadzie nic
    > sie nie wymaga :-)

    Wymagało. Pszczółkowski, Łabędzka - chyba po 0 publikacji odnośnie konstytucji.
    Kolejny sędzia wybrany przez Pis, Lech M., spowodowanie kalectwa i fałszywe
    zeznania. Wybrany do Komisji Weneckiej przez PiS Banaszak również przestępca
    (plagiat).

  • 35. Data: 2016-06-07 09:43:46
    Temat: Re: Rzeplinski do Rzeplina !!
    Od: "rg" <n...@o...pl>

    Mon, 6 Jun 2016 08:07:30 +0200, w <nj34k0$n9i$1@node2.news.atman.pl>, "Danusia"
    <d...@w...pl> napisał(-a):

    > Źle zrozumiałeś. Nie usunęłam antywirusa z PC, tylko zmieniłam jego ustawienia tak
    aby nie dopisywał tego komunikatu do poczty wychodzącej i newsów.

    Chodziło mi o to, że piszesz takie bzdury, że chyba jednak coś zatruwa Ci umysł
    :)

  • 36. Data: 2016-06-07 10:00:31
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    A myślałem, że Holandia to królestwo.