  • 21. Data: 2016-11-22 12:50:28
    Temat: Re: Rząd oszukał każdego Polaka na 5000 zł
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 22 listopada 2016 12:20:52 UTC+1 użytkownik Liwiusz napisał:

    > To tym bardziej głupie, że tak się doili za tak proste dania. Jak
    > nowobogaccy Ruscy.
    Ze swoich nie płacili to co to ich obchodziło.

  • 22. Data: 2016-11-22 12:52:58
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-11-22 o 12:50, Kris pisze:

    > Ze swoich nie płacili to co to ich obchodziło.

    No to trzeba piętnować ("że jedli nie za swoje"), a nie że "ośmiorniczki".

    --
    Liwiusz

  • 23. Data: 2016-11-22 13:03:25
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 22 listopada 2016 12:53:15 UTC+1 użytkownik Liwiusz napisał:

    > No to trzeba piętnować ("że jedli nie za swoje"), a nie że "ośmiorniczki".
    Jedli za "nasze" tanie ośmiorniczki drogo za nie płacąc;)

  • 24. Data: 2016-11-22 13:09:36
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    t...
    Dnia Tue, 22 Nov 2016 03:18:21 -0800 (PST), Kris napisał(a):

    >Nie widziałem rachunku, ale pewnie i tak wyszło taniej niż nowy
    >sarkofag.

    Znacznie taniej, tym niemniej - obiad dal dwoch osob 1000 zl.
    Nie jest to jakos bardzo drogo, ale tez i nie tanio.

    No coz, z prywatnym stolikiem i poczekalnia dla BOR to moze i calkiem
    niedrogo.

    Z tym, ze tych posiedzen u Sowy bylo chyba z kilkaset.
    Ekshumacji tez ma byc wiele.

    A przeciez mogli sobie pizze do gabinetu zamowic :-)

    J.

  • 25. Data: 2016-11-22 13:16:00
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 22 Nov 2016 13:09:36 +0100, J.F. napisał(a):

    > Z tym, ze tych posiedzen u Sowy bylo chyba z kilkaset.
    > Ekshumacji tez ma byc wiele.

    Summa summarum, przy tak licznych posiedzeniach, chyba na tym wszystkim
    lepiej wyszli łowcy i importerzy ośmiorniczek niż kamieniarze, a przecież
    zmiana miała być dobra.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "Kobieta winna zasłaniać oblicze, bowiem nie zostało ono stworzone na obraz
    Boga."
    Ambroży, mędrzec Kościoła

    https://get.google.com/albumarchive/1156220875144747
    57554

  • 26. Data: 2016-11-22 13:17:26
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-11-22 o 13:16, Olin pisze:

    > Summa summarum, przy tak licznych posiedzeniach, chyba na tym wszystkim
    > lepiej wyszli łowcy i importerzy ośmiorniczek niż kamieniarze, a przecież
    > zmiana miała być dobra.

    Ale się wijecie, i ośmiorniczki, i sarkofagi, to grosze w wydatkach
    państwa. Tu potrzeba zmian systemowych, a nie wieszanie "cyganów" za
    rzekome wydatki. Nie tędy droga. Nic się nie zmieni w finansach państwa,
    choćby wszyscy zaczęli jeść kaszę i chować się w kartonach.

    --
    Liwiusz

  • 27. Data: 2016-11-22 16:40:52
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]
    >rzekome wydatki. Nie tędy droga. Nic się nie zmieni w finansach
    >państwa, choćby wszyscy zaczęli jeść kaszę i chować się w kartonach.

    Owszem ... choc zalezy jakich "wszystkich" masz na mysli :-)

    Nawet te glosne "finansowanie partii politycznych", to jest tylko 60
    mln rocznie.
    Tyle co nic.

    J.

  • 28. Data: 2016-11-23 02:07:05
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2016-11-22 o 11:34, Liwiusz pisze:

    > Właśnie to jest w tym śmieszne, że ośmiorniczki są tanim daniem.

    Ty jadleś chyba to wiesz.

    --
    animka

  • 29. Data: 2016-11-23 02:09:09
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2016-11-22 o 12:18, Kris pisze:

    > Ośmiorniczki może i tanie sa ale rachunki U Sowy małe nie były

    Sowa zamknięta. Przedtem była karczma Słupska (drogo i słabe niepożywne
    jedzenie). A jeszcze przedtem była to knajpa dla żuli pijaków. Niektórzy
    omijali z daleka.

    --
    animka

  • 30. Data: 2016-11-23 02:19:56
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2016-11-22 o 12:20, Liwiusz pisze:

    > To tym bardziej głupie, że tak się doili za tak proste dania. Jak
    > nowobogaccy Ruscy.

    Prostaki się nachlały, pieniądze służbowe, nie własne to hamulców nie mieli.

    --
    animka